بهترین قالیشویی برای شستشوی فرش با دستگاه اتوماتیک
قالیشویی با دستگاه تمام اتوماتیک

شستشوی فرش با استفاده از دستگاه های اتوماتیک به صورتی است که صفر تا صد مراحل شستشو با دستگاه و بسیار دقیق انجام می شود. به طوری که قالی های شسته شده با دستگاه اتوماتیک نه تنها از نظر تمیزی بلکه از جهت سلامت با فرش های دیگر بسیار متفاوت هستند.

شستشوی فرش با دستگاه اتوماتیک این روزها یکی از خدمات بی نظیر بهترین مراکز قالیشویی شرق تهران به شمار می رود. در گذشته شستن انواع قالی ها به صورت دستی متداول بود اما امروزه با وجود دستگاه های قالیشویی تمام اتوماتیک، روش دستی چندان طرفداری ندارد.

اما نکته مهم این است که برای شستشوی قالی خود با این دستگاه ها باید به بهترین قالیشویی های شرق تهران مراجعه کنید. البته پیش از هر چیز باید با چگونگی شستشوی قالی ها با دستگاه اتوماتیک و فرش های مناسب برای این روش شستشو آشنا شوید.

شستشوی فرش با دستگاه تمام اتوماتیک در بهترین قالیشویی

تا همین چند سال گذشته نه تنها بسیاری از افراد بلکه مراکز قالیشویی نیز انواع قالی ها را با روش دستی و در حیاط شستشو می دادند. این در حالی است که امروزه کم تر کسی پیدا می شود که فرصت و توان چنین کاری را داشته باشد.

ضمن اینکه با وجود دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی دیگر افراد شستشوی دستی فرش خود را نمی پذیرند. زیرا در بهترین قالیشویی های تهران انواع قالی ها با کمک دستگاه های تمام اتوماتیک به بهترین شکل شسته می شوند.

با مراجعه به این مراکز و سپردن فرش خود به آنها شما از مزایای بی نظیری بهره مند می شوید که در صورت شستشوی دستی قالی ها هیچ خبری از این مزایا نیست. از جمله مهم ترین مزایای شستشوی قالی با دستگاه اتوماتیک در بهترین مراکز قالیشویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خدمات قالیشویی فارسی شامل شستشوی قالی و فرش با دستگاه های اتومات، رفوگری، و تمیزی فرش و مبل‌ها برای نگهداری و بهبود شکل و کیفیت آنها هستند.

تمیزی بهتر و بیشتر فرش در زمان کوتاه

دستگاه های اتوماتیک به صورتی طراحی شده اند که بدون نیاز به حضور و خدمات هیچ نیروی انسانی، مراحل شستشوی فرش ها را انجام می دهند. در واقع تنها اپراتور دستگاه را متناسب با فرش تنظیم می کند و قالی در دستگاه قرار می گیرد.

سپس دستگاه تمام اتوماتیک به بهترین شکل ممکن قالی شما را شستشو می دهد. چنان که تمامی کثیفی های قالی به صورت یکسان و بسیار عالی برطرف می شود. نه تنها شستشو بلکه آبکشی، آبگیری و حتی خشک کردن قالی نیز به صورت اتوماتیک انجام می شود.

به همین دلیل هیچیک از مشکلاتی که در نتیجه سهل انگاری در شستشوی دستی بروز پیدا می کنند مانند زرد شدن ریشه ها، در شستشو با دستگاه اتوماتیک مشاهده نمی شود. ضمن اینکه با وجود این دستگاه ها، مراحل شستشو با سرعت بیشتری طی می شود و شما در کوتاه ترین زمان قالی خود را تمیز و براق تحویل می گرید.

با مراجعه به صفحه اصلی سایت قالیشویی فارسی می توانید از این خدمات به راحتی بهره مند شوید.

حفظ سلامت فرش و عدم بروز آسیب در آن

برخلاف شستشوی دستی، در شستشو با دستگاه اتوماتیک سلامت قالی شما به طور کامل حفظ می شود. چرا که با وجود این دستگاه ها برای شستشوی قالی ها از تی و جارو استفاده نمی شود و الیاف فرش سالم می ماند.

همچنین با مراجعه به بهترین قالیشویی شرق تهران و شستشوی قالی با دستگاه اتوماتیک به رنگ قالی ها هیچ آسیبی وارد نمی شود. ضمن اینکه هیچ خبری از پوسیدگی یا رنگ رفتگی قالی بر اثر خشک شدن در زیر نور خورشید نیست.

شستشوی کدام فرش ها با دستگاه بهتر است؟

با توجه به موارد گفته شده، ممکن است برای برخی از شما این سوال پیش آمده باشد که شستشوی فرش دستباف با دستگاه بهتر است یا فرش ماشینی؟ در پاسخ به این سوال باید بدانید دستگاه های تمام اتوماتیک برای شستشوی انواع قالی های ماشینی و قالی های دیگر از جمله موارد زیر بسیار مناسب هستند:

  • پرز بلند

  • شگی

  • ترک

  • وغیره.

اما باید بدانید که بهتر است فرش دستباف با این دستگاه ها شستشو داده نشوند و از روش دستی برای آنها استفاده شود. چرا که شستشوی قالی دستباف با دستگاه تمام اتوماتیک ممکن است موجب اختلاط رنگ در قالی و مشکلاتی از این قبیل شود. بنابراین به مجموعه ای مانند فارسی مراجعه کنید که نه تنها در زمینه شستشوی قالی ماشینی بلکه در زمینه شستن فرش دستباف زبانزد باشد.

فارسی، بهترین قالیشویی مجهز به دستگاه های تمام اتوماتیک

مجموعه قالیشویی فارسی یکی از بهترین مراکز قالیشویی شرق تهران با بیش از ۲۰ سال تجربه است که جدیدترین و حرفه ای ترین دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی را دارد. این مرکز با عضویت رسمی در اتحادیه قالیشویی انواع فرش ها را با کمک بهترین دستگاه ها شستشو و در زمانی کوتاه تحویل می دهد.

شستشوی فرش با دستگاه تمام اتوماتیک

در این مجموعه علاوه بر شستشوی قالی های ماشینی با دستگاه های اتوماتیک، شستشوی فرش دستباف به صورت دستی نیز انجام می شود و فارسی سلامت قالی های دستباف را در زمان شستشو ضمانت می کند. علاوه بر اینها در فارسی می توانید از خدمات دیگری از جمله موارد زیر نیز بهره مند شوید:

  • شستشوی انواع تابلو فرش، موکت، خوشخواب و پرده

  • شستشوی انواع فرش با قیمت مناسب

  • تعمیر و رفوگری قالی ها

  • تضمین سلامت قالی

  • و بسیاری موارد دیگر.

کلام آخر

این روزها برخلاف گذشته، شستشوی فرش با دستگاه تمام اتوماتیک بر شستشوی دستی برتری دارد و یکی از خدمات بی نظیر در بهترین قالیشویی ها به شمار می رود. زیرا این دستگاه ها بدون کمک نیروی انسانی کلیه مراحل شستشو را در زمانی کوتاه انجام می دهند و قالی ها با این روش تمیزتر و زیباتر می شوند.

ضمن اینکه در صورت شستشوی فرش با دستگاه اتوماتیک امکان بروز آسیب در آن کاهش پیدا می کند. البته توجه داشته باشید که شستشوی فرش های ماشینی با دستگاه های اتوماتیک بهتر است و قالی های دستباف باید با روش دستی شسته شوند.

به همین دلیل بهترین مجموعه برای شستشوی قالی های شما، قالیشویی فارسی است و می توانید به سایت قالیشویی فارسی جهت دریافت خدمات مراجعه نمایید. زیرا با مراجعه به صفحه اصلی سایت این مرکز، امکان ثبت سفارش برای شستشوی انواع فرش با روش های مختلف و قیمت مناسب وجود دارد.

کد خبر 700769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.