ورزشکاران توان‌یاب برای قهرمان‌شدن خون‌دل می‌خورند / دغدغه‌های مدال‌آوران را برطرف کنید

سرمربی تیم ملی والیبال‌نشسته بانوان گفت: ورزشکاران برای اینکه پرچم ایران را به اهتزاز دربیاورند خون‌دل‌های زیادی می‌خورند و باید از سوی مسئولان مورد حمایت و توجه قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیلا بریانیان در حاشیه تجلیل از قهرمانان اصفهانی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: وظیفه خودم می‌دانم از تمام مسئولانی که در این راه از ما حمایت کردند تشکر کنم؛ جواد محمدی قبل از اعزام و در زمان مسابقات هر لحظه همراهمان و در جریان برنامه‌هایمان بود؛ از زیر مجموعه ورزش بانوان با مدیریت خانم مرجانی تشکر و اعضای محترم هیئت ورزش جانبازان و توان‌یابان کمک‌حال ما بودند سپاسگزارم.

وی در ادامه افزود: شنیدن ورزش جانبازان و توان‌یابان از دور متفاوت و فقط یک حرف است، اما فقط زمانی سختی کاری که بچه‌ها تحمل می‌کنند را درک خواهید کرد که در بطن ماجرا قرار بگیرید. بچه‌های ورزشکار برای اینکه پرچم ایران را به اهتزاز دربیاورند خون‌دل‌های زیادی می‌خورند و باید از سوی مسئولان مورد حمایت و توجه قرار بگیرند.

سرمربی تیم ملی والیبال‌نشسته زنان کشورمان خاطرنشان کرد: ورزشکاران از خانواده‌ها و بچه‌هایشان دور هستند و حتی شغلشان را از دست می‌دهند و مسئولان باید بیش از پیش به آن‌ها توجه کنند و خواسته‌های بحق‌شان را از جمله شغل برطرف کنند تا از امروز بدون دغدغه برای مسابقات بین‌المللی آتی و بازی‌های پارالمپیک و پاراآسیایی آماده شوند.

کد خبر 700754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.