جزئیات تعویض رایگان مخازن CNG تاکسی‌های درون‌شهری سنندج

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج از آغاز ثبت‌نام رایگان طرح تعویض مخازن فرسوده گاز CNG تاکسی‌های درون شهری در سنندج خبر داد.

حمید خضری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ثبت‌نام رایگان طرح تعویض مخازن گاز CNG فرسوده تاکسی‌های درون شهری از امروز در شهر سنندج آغاز شد و این طرح تا پانزدهم آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تاکسی‌هایی که به صورت ثابت حداقل سه سال در خطوط درون شهری مشغول به فعالیت بوده باشند و عمر مفید مخازن CNG آن‌ها به پایان رسیده باشد، مشمول این طرح هستند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج تصریح کرد: خودروهایی که دارای شرایط لازم در طرح هستند می‌توانند به واحد تاکسیرانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج جهت ثبت‌نام و تعویض مخازن خود مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: بالغ بر سه هزار و ۱۲۲ دستگاه تاکسی در شهر سنندج وجود دارد که برآورد ما این است یک هزار و ۷۰۰ دستگاه آن مشمول طرح تعویض رایگان مخزن سی ان جی باشند.

به گزارش ایمنا، گازسوز شدن تاکسی‌های درون شهری علاوه بر صرفه اقتصادی برای خود راننده، می‌تواند اثر مطلوبی نیز بر کاهش آلودگی هوای داخل شهر داشته باشد.

کد خبر 700724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.