ورزشکاران اصفهانی سفیر افتخار در جهان هستند / ۲۶ درصد مدال‌های هانگژو برای اصفهان بود

مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان استان اصفهان گفت: ۱۵ درصد مدال‌های پاراآسیایی و ۱۱ درصد مدال‌های آسیایی کسب شده توسط کاروان ایران در هانگژو سهم ورزشکاران اصفهانی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان استان اصفهان در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۳ هانگژوی چین در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

جواد محمدی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: به تک‌تک ورزشکارانی که در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو برای کشورمان و استان اصفهان افتخارآفرینی کردند، خیرمقدم و تبریک می‌گویم. همه زنان و مردان قهرمانانه و پهلوانانه پای ارزش‌ها ایستادند و خوشبختانه کاروان ایران گل کاشت و در مجموع جایگاه ارزشمند دومی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

وی افزود: قهرمانان استان اصفهان موجب خوشحالی ما شدند و مایه مباهات است که این ورزشکاران را در استان اصفهان کنار خودمان داریم‌. ورزش کردن در بُعد قهرمانی سختی‌های خاص خود را دارد و ممکن است ضربان قلب ورزشکاران را به ۲۰۰ برساند.

مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: آستانه تحمل و ظرفیت جسمی و روحی ورزشکاران باید ارتقا داده شود تا بتوانند عناوین قهرمانی را کسب کنند؛ این موضوع برای ورزشکارانی صدق می‌کند که از نظر جسمانی بدون مشکل هستند، اما ورزشکاران جانباز و توان‌یاب که در جایگاه ورزش قرار می‌گیرند و خودشان را محدود نمی‌بینند، شرایط سخت‌تری دارند و با همه این سختی‌ها به همه ثابت می‌کنند ظرفیت بیشتری دارند و پرچم کشورشان را به اهتزاز درمی‌آوردند تا سفیر افتخار در مراسم بین‌المللی برای ایران لقب بگیرند.

محمدی ادامه داد: وظیفه همه ما این است که به‌صورت ویژه و خاص رفتار کنیم، باید به ورزشکاران جانباز و معلول بسیار بیشتر از قهرمانانی که در وضعیت جسمانی سالمی به‌سر می‌برند، توجه کنیم و تمام تلاش ما این است که همه ورزشکاران را با نگاه مساوی ببینیم.

وی تصریح کرد: همان‌طور که قبل از اعزام این ورزشکاران به مسابقات بازی‌های پاراآسیایی اقدامات هرچند کوچک و پیگیری‌هایی انجام شد و البته به اندازه افتخارآفرینی‌ها و ارزش آن‌ها نیست، امروز هم از شما دعوت کردیم تا عنوان کنیم به یادتان هستیم و همه هیئت‌ها و ارگان‌ها نشان دهند در کنار شما خواهیم بود و نوید این را می‌دهم که با پیگیری‌های صورت‌گرفته و تلاش شخص استاندار، در آینده نزدیک مراسم تجلیل از قهرمانان آسیایی و پاراآسیایی به‌همراه خانواده‌هایشان را برگزار خواهیم کرد و به اندازه توانمان از ورزشکاران تجلیل می‌کنیم.

مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان استان اصفهان گفت: تقریباً با آماری که من دیده‌ام، ۱۰۰ درصد ورزشکاران پاراآسیایی اصفهان حائز مقام شدند و ۱۵ درصد مدال‌های کاروان ایران در این رقابت‌ها متعلق به ورزشکاران استان اصفهان است و ۱۱ درصد مقام‌هایی که ایران در بازی‌های آسیایی کسب کرد از ورزشکاران نصف‌جهان بودند.

وی در پایان تاکید کرد: کاروان استان اصفهان در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی تعداد قابل‌توجهی ورزشکار به چین اعزام کرد که ۵۵ نفر در پاراآسیایی و سایر افراد در مسابقات آسیایی حضور داشتند. اصفهانی‌ها همه‌جا حرف برای گفتن دارند و تلاشمان را مضاعف‌تر می‌کنیم که زحمات ورزشکاران جبران شود؛ از همه مربیان و خانواده‌هایشان نیز تشکر می‌کنیم.

کد خبر 700694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.