۲۰۰ خط ارتباطی سامانه سامد برای سفر رئیس‌جمهور به کردستان فعال شد

استاندار کردستان گفت: ۲۰۰ خط ارتباطی سامانه سامد ویژه سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان در دو نوبت صبح و بعدازظهر پاسخگوی درخواست‌های مردمی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل زارعی کوشا امروز _چهارشنبه دهم آبان_ در آئین آغاز به کار سامانه سامد ویژه سفر رئیس‌جمهور به کردستان اظهار کرد: سامانه سامد (سامانه پاسخگویی به درخواست‌های مردمی) ویژه سفر رئیس‌جمهور در راستای تسهیل انتقال درخواست‌های مردمی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این سامانه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۱ شب فعال است که نوبت صبح به زنان و نوبت بعدازظهر به مردان اختصاص یافته است.

استاندار کردستان ادامه داد: در مجموع ۲۰۰ خط ارتباطی با فعالیت یک هزار نفر طی این چند روز پاسخگوی مسائل و درخواست‌های مردمی هستند و درخواست‌ها پس از ثبت تماس، از روز شنبه با ارسال پیامک کد رهگیری پیگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: افرادی نیز که درخواست نامه‌ای دارند می‌توانند از صبح تا ظهر روز پنج‌شنبه و در دیدار مردمی رئیس‌جمهور در میدان آزادی سنندج نامه‌های خود را تحویل دهند.

زارعی کوشا تاکید کرد: علاوه بر این از امروز تا روز جمعه نیز ۳۰ میز ارتباطات مردمی نیز در ادارات مختلف استان برپا شده است و با حضور نمایندگان و معاونان وزرا مطالبات و درخواست‌های مردمی ثبت و رسیدگی می‌شود.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان و هیئت همراه او در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری مهمان مردم استان کردستان خواهند بود و در این سفر چندین پروژه مهم از جمله راه‌آهن سنندج و فرودگاه سقز به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 700682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.