آخرین اخبار اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت بهداشت ۱۴۰۲ + جزئیات

مدیرکل مدیریت منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: حدود هشت روز دیگر نتایج اولیه آزمون استخدام وزارت بهداشت و درمان اعلام خواهد شد.

سیف‌الله مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت اظهار کرد: بر اساس آزمونی که بیست‌وهشتم مهر برگزار شد، بیست‌ویکم آبان نتایج اولیه کتبی آن اعلام می‌شود که نتایج اعلام شده سه برابر ظرفیت خواهد بود، بنابراین به تناسب شرکت‌کنندگان در دانشگاه‌ها بین ۱۰ تا ۲۰ روز به دانشگاه‌ها فرصت می‌دهیم تا اطلاعات اولیه شرکت‌کنندگان را با شرایط آزمون تطبیق دهند و صحت اطلاعات ثبت شده محرز شود و افرادی که واجد شرایط هستند، انتخاب خواهند شد.

وی با بیان اینکه هشت روز دیگر نتایج اولیه آزمون استخدام وزارت بهداشت و درمان اعلام خواهد شد، افزود: پس از بررسی اولیه با اعلام سه برابر ظرفیت، افراد برای مصاحبه‌های عمومی و تخصصی استخدام که به آن‌ها اعلام شده است، فراخوان می‌شوند، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی ۷۰ روز زمان لازم است برای اینکه مصاحبه‌های تخصصی و عمومی و گزینش انجام شود.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: تلاش می‌کنیم افراد گزینش شده تا پایان سال و در محل‌های مورد نظر برای خدمت، فعالیت خود را آغاز کنند، استخدام‌هایی که مراحل آن در حال طی شدن است، به دلیل کمبود نیروی انسانی نیست، بلکه بر اساس پروژه‌های جدیدی که در مناطق مختلف برای توسعه و ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت و درمانی تعریف و اجرا شده است، نیروهای جدید جذب و استخدام می‌شوند تا در این مراکز مشغول فعالیت شوند.

وی ادامه داد: برای تأمین کمبود نیروی انسانی در بیمارستان‌ها و سایر بخش‌های درمانی که نیروهای آن بازنشسته می‌شوند، در مراحل بعد بررسی خواهد شد که مقرر شده است تا بخش دیگر کمبود نیروی انسانی در مراحل بعد پوشش داده شود.

مرادی گفت: برای تأمین نیروی انسانی پروژه‌های جدید حدود ۷۵ هزار نفر مجوز لازم است که در مرحله نخست ۲۵ هزار نفر برای پروژه‌های جدید استخدام می‌شوند و مجوز استخدام ۵۰ هزار نفر باقی مانده بعد از بررسی‌های فنی و کارشناسی صادر می‌شود و پس از صدور مجوز فراخوان استخدام انجام خواهد شد.

وی درباره به‌کارگیری نیروهای گزینش شده در آزمون استخدامی خاطرنشان کرد: افراد در تمام رشته‌های بهداشتی، درمانی، تخصصی به‌کار گرفته می‌شوند، البته تعدادی نیز در بخش‌های اداری و مالی مشغول به فعالیت خواهند شد.

کد خبر 700633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.