مصدومیت ۷ نفر در تصادف زنجیره‌ای فلاورجان/ واژگونی مینی‌بوس در علویجه ۱۱ مصدوم و فوتی داشت

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان جزئیات دو حادثه تصادف زنجیره‌ای در فلاورجان و واژگونی مینی‌بوس کارکنان یک شرکت در علویجه را تشریح کرد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۵:۲۶ صبح امروز _چهارشنبه دهم آبان‌_ حادثه تصادف زنجیره‌ای خودروهای نیسان، خاور، سمند و سه خودروی سواری پراید به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو واحد امدادی اورژانس به محل حادثه واقع در روبه‌روی پل هوایی کلیشاد فلاورجان اعزام شدند، افزود: هفت مرد ۲۵ تا ۴۰ ساله در پی این حادثه مصدوم و چهار نفر از آنها به بیمارستان‌های امام فلاورجان و شفای کلیشاد منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: ساعت ۶:۳۶ امروز _چهارشنبه دهم آبان‌ماه_ حادثه واژگونی مینی‌بوس سرویس کارکنان یک شرکت در محور علویجه و قبل از شهرک صنعتی بزرگ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله چهار واحد امدادی آمبولانس و سه کد نجات هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: ۱۰ نفر شامل یک زن و ۹ مرد در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان‌های گلدیس شاهین‌شهر و فاطمه الزهرا (س) نجف‌آباد منتقل شدند و دو نفر شامل یک مرد ۳۳ ساله و زن ۳۵ ساله نیز در پی این حادثه جان خود را از دست دادند.

کد خبر 700632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.