شهرداری برای تحقق پروژه‌های سرمایه‌گذاری تلاش کند

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به لزوم تحقق بودجه و پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهرداری، گفت: سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اهواز باید مناطق هدف را شناسایی و با رفع مشکلات احتمالی، نسبت به آماده‌سازی پروژه‌ها برای قرارداد و فراخوان سرمایه‌گذاری اقدام کند.

سیدناصر مهداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری اهواز ۱۹ پروژه سرمایه‌گذاری به ارزش پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان را در بودجه سال ۱۴۰۲ پیشنهاد داد و با تصویب شورا و تأیید فرمانداری اهواز باید در راستای تحقق آن‌ها تلاش می‌شد.

وی افزود: انتظار می‌رفت با توجه به تصویب پروژه‌های سرمایه‌گذاری و با اجرا شدن آن‌ها اتفاقات مثبتی برای شهر و شهروندان رخ دهد، اما با گذشته هشت ماه از سال جاری تاکنون اتفاقی در خصوص پروژه‌های سرمایه‌گذاری تعریف شده رخ نداده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز خاطرنشان کرد: پس از گذشت دو سال و نیم از عمر شورای اسلامی شهر نباید صرفاً به ارائه گزارش بسنده کرد، بلکه انتظار عملکرد مناسب وجود دارد، در سایر کلان‌شهرها نیز سرمایه‌گذاری‌های خوبی صورت گرفته است و بخش بیشتر درآمد شهرداری‌ها از بخش سرمایه‌گذاری تأمین می‌شود.

مهداوی اضافه کرد: سرمایه‌گذاری با توجه به حجیم شدن بودجه جاری شهرداری اقدامی مؤثر برای پیشبرد پروژه‌های شهری است و اکنون شاهد پیشرفت و درآمدزایی کلان‌شهرهایی هستیم که از حضور سرمایه‌گذار بهره برده‌اند.

وی با اشاره به لزوم تحقق بودجه و پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهرداری تاکید کرد: سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اهواز باید مناطق هدف را شناسایی و با رفع مشکلات احتمالی، نسبت به آماده‌سازی پروژه‌ها برای قرارداد و فراخوان سرمایه‌گذاری اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز اضافه کرد: مناطق نیز باید بر اساس تکالیف خود همکاری لازم را داشته باشند، چراکه مدیریت شهری باید هماهنگ و منسجم باشد تا بتوانیم برای شهر و شهروندان اقدام مناسبی انجام دهیم.

کد خبر 700609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.