آغاز رسیدگی به یک پرونده کلاهبرداری با ۱۸۰۰ شاکی در شهرستان لنده

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار رسیدگی به پرونده کلاهبرداری کثیرالشاکی در شهرستان لنده با حضور رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی ملک حسینی امروز _سه‌شنبه، نهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران به برخی ابهامات در خصوص پرونده کلاهبرداری کثیرالشاکی با یک هزار و ۸۰۰ شاکی شهر لنده پاسخ داد و اظهار کرد: پرونده‌های تشکیل شده مانند مشابه این پرونده در شهرستان بهمئی، دارای شرایط خاصی است.

وی افزود: همکاران در دادسرای شهرستان لنده تا این لحظه زحمات زیادی کشیده‌اند و همه سعی و تلاش دادگستری لنده و دادگستری استان بر این است که این پرونده به صورت فوق‌العاده و خارج از تشریفات منتهی به نتیجه شود و بخشی از خسارات مالباختگان در اسرع وقت به آن‌ها پرداخت شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: بنابراین شرایط خاصی که در این پرونده وجود دارد و اموال غیرمنقولی که از متهم پرونده توقیف شده، در حال عملیات اجرایی است.

وی تصریح کرد: این اموال، پول نقد نیستند و قطعاً تشریفاتی دارد که بخشی از کارهای آن از قبیل کارشناسی انجام شده‌است.

ملک حسینی خاطرنشان کرد: با ارسال نیابت‌هایی که در دادسرای این شهرستان انجام شده عملیات مزایده این املاک در شهرهای یاسوج و دهدشت شروع خواهد شد و به محض اینکه املاک به فروش برسند و به پول نقد تبدیل شوند، در همین مرحله توسط دادسرای شهرستان لنده بین مالباختگان تقسیم می‌شود.

وی گفت: مردم به خادمین خودشان در دستگاه قضائی اعتماد داشته باشند، با دقت ویژه و تأکید ریاست کل دادگستری استان که هم‌اکنون جهت پیگیری امور این پرونده در این شهرستان حضور دارند، گزارش کار گرفته شده و با سرعت بیشتر و همکاری دادسراهای سایر شهرستان‌های استان، امید است هرچه زودتر بخشی از خسارات مالباختگان به آن‌ها پرداخت شود.

کد خبر 700560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.