گره‌گشایی از ترافیک بلوار تراکتورسازی با تمهیدات شهرداری تبریز

شهردار منطقه ۷ تبریز در راستای رفع گره‌های ترافیکی چندین ساله برای کاهش بار ترافیکی بلوار ملت و پل تراکتورسازی، برنامه‌های مختلفی را در دستور کار شهرداری این منطقه قرار داده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، اصغر آدی‌بیگ عصر امروز _سه‌شنبه نهم آبان‌ماه_ در دیدار با مدیران شرکت تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: تعریف زیرساخت‌های ترافیکی با توجه به تغییر و تحولات شهر امری ضروری است و رسیدن به برنامه‌های جامع در خصوص رفع معضل ترافیکی نیاز به مؤلفه‌های مختلفی دارد.

وی افزود: تراکتورسازی در راستای کاهش بار ترافیکی جنوب غرب تبریز نیاز به تغییر ساعت ورود و خروج کارکنان دارد.

شهردار منطقه ۷ تبریز با اشاره به اینکه در ساعتی مشخص همه افراد با هم وارد بار ترافیکی بلوار ملت و اطراف تراکتورسازی می‌شوند، تاکید کرد: با توجه به اینکه کارخانه تراکتورسازی دارای چندین درب خروجی است، تمهیداتی برای خروج کارکنان از درب‌های مختلف انجام شود.

آدی‌بیگ، با تاکید بر نگاه ویژه شهرداری به امر ساماندهی ترافیک میدان تره بار تبریز، گفت: این طرح موضوعی است که باید به صورت ریشه‌ای حل شود از این‌رو اجرای مصوبات ترافیکی در این زمینه به صورت جدی در دستور کار است.

وی با بیان اینکه تابلوهای ترافیکی و راهنما مربوط به میدان همگی تعویض می‌شود، گفت: دستورات لازم برای این طرح صادر شده و بزودی این اقدام در راستای تسهیل در تردد مسافرین و مراجعه‌کنندگان به این میدان اجرایی می‌شود.

شهردار منطقه ۷ تبریز خاطرنشان کرد: اصلاح هندسی در این محور با هدف رفع گره‌های ترافیکی و تسهیل در امر تردد در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و عملیات آن نیز در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: با اخذ مجوزهای لازم، با استقرار هلی شات در ساعات اوج ترافیک در این محور طی یک هفته، موارد مشکل‌آفرین را شناسایی و پیگیری‌های لازم برای رفع معضل همیشگی این مسیر صورت می‌گیرد.

آدی‌بیگ با اشاره به توسعه حمل و نقل عمومی با محوریت ناوگان‌های حمل و نقل عمومی، اتوبوس و تاکسی گفت: هدف‌گذاری منطقه بر رفع گره‌های ترافیکی، از پارامترهایی است که در کنار توسعه زیرساخت‌های ترافیکی می‌تواند مشکلات این بخش را به صورت اساسی کاهش دهد.

کد خبر 700548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.