بهره‌برداری از ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در سفر رئیس‌جمهور به کردستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان، ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، فریدون عبدالملکی اظهار کرد: همزمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان، ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه شروع اجرای این پروژه‌ها از شهریور سال ۱۴۰۱ و تعدادی نیز از ابتدای سال جاری بوده است، افزود: در شهرستان سنندج افتتاح خانه‌های بهداشت ویسر و تودار روته، پایگاه سلامت شهری فرجه، راه‌اندازی آنژیوگرافی دوم و بخش توموتراپی در بیمارستان توحید و آزمایشگاه مرکزی سلامت از جمله پروژه‌های آماده افتتاح است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: در شهرهای قروه مرکز جامع سلامت شهری شماره ۴، خانه بهداشت روستای اللهیاری، توسعه اتاق عمل(خیران و دانشگاه) و نصب دستگاه MRI بیمارستان شهید بهشتی، در بیجار مرکز جامع سلامت شهری شماره ۴ و در سروآباد خانه بهداشت روستای دزلی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

وی خاطرنشان کرد: برای ساخت این پروژه‌ها ۴۹۶ میلیارد ریال و برای تجهیز آن‌ها یک هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال هزینه صرف شده که در مجموع برای این پروژه‌ها یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کد خبر 700546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.