اقدامات لازم برای هدایت آب‌های سطحی در مناطق آبگیر شهر تسریع شود

شهردار رشت گفت: مدیران مناطق شهری اقدامات لازم را در جهت تسریع لایروبی و لوله‌گذاری مناطق آبگیر به منظور هدایت آب‌های سطحی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحیم شوقی امروز _سه‌شنبه نهم آبان‌ماه_ در جلسه مدیران مناطق شهری که در منطقه چهار برگزار شد، بر نظارت مستمر در اجرای پروژه‌های عمرانی توسط مدیران مناطق شهری رشت تاکید و اظهار کرد: لایروبی و لوله‌گذاری به منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی باید محله به محله پیگیری شود.

وی با اشاره به فصل بارندگی و نزدیک شدن به فصل زمستان، افزود: مدیران مناطق شهری اقدامات لازم در جهت تسریع لایروبی و لوله‌گذاری مناطق آبگیر به منظور هدایت آب‌های سطحی را انجام دهند.

شهردار رشت با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی مستلزم تحقق منابع درآمدی است، خاطرنشان کرد: مدیران مناطق برنامه‌ریزی لازم برای تحقق بودجه شهرداری تا پایان سال را انجام دهند.

تعیین تکلیف پرونده‌های مرتبط با ماده پنج و بند (ت) تبصره (۶) قانون بودجه کشور از جمله موضوع‌هایی بود که در جلسه مذکور بررسی و پیگیری شد.

در ادامه نیز دیدار چهره به چهره شهردار رشت با مردم با هدف تکریم و حل مشکلات شهروندان در فضای اداری در منطقه چهار شهری برگزار شد و شهردار رشت پس از شنیدن درخواست‌های متقاضیان و مطالعه موردی پرونده‌ها با در نظر گرفتن ضوابط قانونی دستورهای لازم را به مسئولان ذی‌ربط ابلاغ کرد.

کد خبر 700521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.