تعویض مخازن گاز فرسوده تاکسی‌های شهر خرم‌آباد

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: با هدف رفاه بهره‌برداران ناوگان حمل‌ونقل عمومی، مخازن گاز فرسوده تاکسی‌های شهر خرم‌آباد تعویض می‌شود.

علی بخشی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور حمایت و رفاه تاکسیرانان شهر خرم‌آباد و پیرو نامه و مکاتبه با اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور مبنی بر امکان طرح تعویض مخازن گاز (CNG) فرسوده یا منقضی شده تاکسی‌های درون شهری، مقرر شد اواسط آبان‌ماه سال جاری تاکسیرانان متقاضی واجد شرایط به سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و استناد به مصوبه شورای اقتصاد و نظر به جلسات برگزار شده، در راستای رفاه حال تاکسی‌داران شهر خرم‌آباد تنها تاکسی‌های دارای شرایط اعلام شده مشمول این طرح هستند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: تاکسی‌هایی که عمر مخازن آن‌ها به پایان رسیده است، تاکسی‌هایی که در مراکز معاینه فنی به دلیل مخزن غیراستاندارد و فرسوده پیش از تاریخ انقضای مخزن مردود شده‌اند، مشمول این طرح خواهند بود.

بخشی‌پور تصریح کرد: تاکسی‌های معرفی شده از هر دو گروه «الف» و «ب» باید از نظر فنی و عملکردی توانایی حداقل سه سال فعالیت در ناوگان تاکسیرانی را داشته باشند، به عبارتی این تاکسی‌ها حداقل تا دو سال آینده نباید در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده، از رده خارج یا اسقاط وارد شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مسئولیت معرفی این افراد بر عهده سازمان است و با توجه به شرایط ذکر شده لازم است از واجد شرایط بودن بهره‌برداران اطمینان حاصل شود.

کد خبر 700517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.