زلزله شوسف خسارت چندانی نداشت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی گفت: بنا بر اعلام دهیاران تاکنون به غیر از اعلام ترک‌خوردگی‌های جزئی بعضی از منازل در روستاهای توتسک، کجی، بورگان و چاه شماره چهار سهل‌آباد خسارت دیگری مشاهده نشده است.

محمدعلی کاووسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره امدادرسانی به زلزله سوشف اظهار کرد: به دنبال زلزله پنج ریشتری شهرستان شوسف تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال‌احمر استان به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: بنا بر اعلام دهیاران تاکنون به غیر از اعلام ترک‌خوردگی‌های جزئی بعضی از منازل در روستاهای توتسک، کجی، بورگان و چاه شماره چهار سهل‌آباد خسارت دیگری مشاهده نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر استان آمادگی لازم برای امدادرسانی در صورت بروز خسارت را دارد.

بابک یکتاپرست، معاون روابط‌عمومی اورژانس کشور نیز درباره اهمیت امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده به خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: وقوع زمین‌لرزه‌ای با بزرگی پنج ریشتر در عمق هفت کیلومتری زمین در شوسف از توابع خراسان جنوبی، امروز _سه‌شنبه نهم آبان‌_ به اورژانس اعلام شد.

وی با اشاره به اعزام تیم ارزیاب به مناطق زلزله‌زده در شوسف افزود: دو تیم ارزیاب به محل وقوع زلزله اعزام شدند.

همچنین بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زمین‌لرزه پنج ریشتری، ساعت ۱۲:۴۳:۴۰ امروز، شوسف در خراسان جنوبی را لرزاند.

این زلزله در عمق هفت کیلومتری زمین و ۴۴ کیلومتری شوسف‌، ۵۳ کیلومتری سربیشه و ۶۹ کیلومتری مود، در خراسان جنوبی رخ داده است.

موقعیت این زلزله در ۳۲.۱۱ درجه شمالی و ۵۹.۷۱ درجه شرقی بوده است.

کد خبر 700507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.