افزایش سرعت خروج کالاها از انبار اموال تملیکی کرمانشاه

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در بازدید از انبارهای اموال تملیکی استان گفت: سرعت خروج کالاها از انبار اموال تملیکی کرمانشاه افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرام کرمی ظهر امروز _سه‌شنبه نهم آبان_ در بازدید میدانی از انبارهای سازمان اموال تملیکی استان با تاکید بر خروج برخی کالاهایی که تنزل کمی و کیفی دارند، اظهار کرد: در این بازدید مشخص شد برای بعضی کالاها ضرورت نگهداری وجود ندارد و در کمترین زمان ممکن باید تعیین تکلیف شوند.

وی با اینکه در جریان روند تعیین تکلیف پرونده‌های قاچاق، قضائی و متروکه قرار گرفت، افزود: در انبارهای اموال تملیکی استان کرمانشاه موضوع حاد و نگران‌کننده‌ای وجود ندارد و کارها بر اساس روال قانونی در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اعلام رضایت از وضعیت انبارها با تاکید بر ضرورت تصمیم‌گیری و پیگیری به‌موقع مراجع ذی‌ربط در راستای کاهش پرونده‌ها خاطرنشان کرد: در ارتباط با کالاهای سریع‌الفساد باید اقدام سریع صورت گیرد تا از تضییع آن‌ها جلوگیری شود.

وی ادامه داد: سازمان اموال تملیکی کرمانشاه در بحث تخلیه و توزیع کالاهای موجود در انبارها وضعیت مطلوبی دارد و در حال حاضر رسوب کالا در این انبارها تقریباً به صفر رسیده است. تنها تعدادی دستگاه ماینر وجود دارد که آن هم به دلیل اینکه هنوز تصمیم‌گیری در مورد وضعیت آن‌ها صورت نگرفته است، بلاتکلیف مانده است.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل با توجه به بعضی ناهماهنگی‌ها، خواستار افزایش سطح تعامل میان دستگاه‌های مختلف استانی شد.

وی با قدردانی از زحمات دستگاه قضائی استان گفت: تسریع صدور آرای قطعی پرونده‌های قاچاق و قضائی به روند کار سازمان اموال تملیکی سرعت می‌بخشد و از رسوب کالاها جلوگیری می‌کند.

کد خبر 700492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.