مازندران رتبه نخست سرمایه‎‌گذاری در کشور را دارد

استاندار مازندران با اشاره به اینکه سال گذشته با برگزاری هفت همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مازندران، این استان رتبه نخست سرمایه‌گذاری در کشور را کسب کرد، گفت: اقدامات تسهیلی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در مازندران در حال انجام است.

سیدمحمود حسینی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به سفرهای شهرستانی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: در ۱۶ سفر شهرستانی در مازندران، ۱۱۴۰ روستا طی دو سال مورد بازدید قرار گرفت. این سفرها با ۹۲۸ مصوبه حاصل از سفرها از جمله ۱۳۹ مصوبه اجرایی و ۵۶۶ مصوبه با پیشرفت بیش از ۶۰ درصد در دست اجرا قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته با برگزاری هفت همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مازندران این استان رتبه نخست سرمایه‌گذاری در کشور را کسب کرد، افزود: اقدامات تسهیلی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در مازندران در حال انجام است.

استاندار مازندران با بیان اینکه تحول دستگاه‌های شهرستان برای حمایت از سرمایه‌گذاران ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها باید بتوانند در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران تغییر مسیر دهند و این مهم را برای توسعه مناطق به کار گیرند.

حسینی‌پور با اشاره به آخرین سفر شهرستانی خود به کلاردشت در غرب مازندران اضافه کرد: کلاردشت بیش از هر منطقه‌ای در مازندران مورد توجه سرمایه‌گذاران است.

وی با بیان اینکه کلاردشت باید به هاب گردشگری مازندران تبدیل شود، تاکید کرد: ۲۱ روستای کلاردشت باید تبدیل به ۲۱ مقصد گردشگری کشاورزی و دامپروری شود و ضرورت ایجاد هتل‌های مدرن در کلاردشت در راستای توسعه صنعت گردشگری منطقه ضروری است.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه آرامش و همدلی میان گروه‌های مختلف موجب توسعه کلاردشت می‌شود، گفت: موانع توسعه کلاردشت باید رفع شود، این شهر نیازمند مجتمع اداری است و تمام امکانات برای استقرار ادارات در کلاردشت به کار گرفته می‌شود.

کد خبر 700465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.