اعلام جزئیات راهپیمایی ۱۳ آبان در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس شورای تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد جزئیات راهپیمایی ۱۳ آبان را تشریح کرد و گفت: این مراسم با حضور گسترده مردم در مناطق شهری و روستایی استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع امروز _ سه‌شنبه نهم آبان‌ماه_ در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با بیان اینکه هدف از راهپیمایی ۱۳ آبان تبیین استکبار ستیزی است، اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سیاست‌های ظالمانه و خصمانه آمریکا که منطقی و عقلانی است.

وی با بیان اینکه صحنه گردان جنگ غزه آمریکا است، افزود: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر شرارت‌ها، ترورها، نژاد پرستی و جنایت‌هایی که مرتکب شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اسرائیل دچار فروپاشی شده است، خاطرنشان کرد: اگر کمک‌های و حمایت‌های آمریکا طی این سال‌ها نبود رژیم کودک‌کش جعلی صهیونیستی زودتر از این‌ها باید از بین می‌رفت.

وی با بیان اینکه مسئولیت تمام جنایت‌های در غزه، عراق، سوریه و حتی اوکراین آمریکا است، تصریح کرد: یوم الله ۱۳ آبان امسال مهم‌تر و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است و مردم استان همزمان با ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی ضمن اعلام انزجار از جنایت‌های آمریکا و اسرائیل، حمایت خود از مردم غزه اعلام خواهند کرد.

خاضع با بیان اینکه مراسم ۱۳ آبان روز شنبه در تمام شهرها و تعدادی از روستاها برگزار می‌شود، تاکید کرد: در مرکز استان راهپیمایی سیزدهم آبان‌ماه ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان هفت تیر آغاز می‌شود و به سمت خیابان طالقانی و خیابان جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز در اجتماع راهپیمایان مرکز کهگیلویه و بویراحمد سخنرانی خواهد کرد.

کد خبر 700442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.