جزئیات تخفیف مراکز تفریحی اصفهان در هفته نوجوان

مدیر خانه نوجوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت هفته نوجوان، بازدید از بعضی مراکز تفریحی و گردشگری اصفهان با تخفیف صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، صدیقه چگونیان اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده به مناسبت هفته نوجوان، بازدید از بعضی مجموعه‌های تفریحی و گردشگری اصفهان ویژه نوجوانان با تخفیف ۵۰ درصدی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: بر این اساس مدارس، مراکز و مجموعه‌های فرهنگی می‌توانند با ثبت‌نام گروهی، نسبت به استفاده از تسهیلات ویژه بازدید از اماکن تفریحی و گردشگری اقدام کنند.

مدیر خانه نوجوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: شهر رویاها، تله‌سیژ ناژوان، تله‌کابین صفه، باغ خزندگان، باغ پرندگان، صدف‌ها و گیاهان گرمسیری، باغ گل‌ها، آکواریوم، حمام علی قلی‌آقا و عصارخانه شاهی مجموعه‌هایی هستند که با تخفیف ۵۰ درصدی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این تخفیف ویژه هفته نوجوان از هشتم آغاز شده است و تا بیستم آبان ادامه خواهد داشت و مجموعه‌های فرهنگی و مدارس می‌توانند تعدادی از این مجموعه‌های گردشگری و تفریحی را برای حضور انتخاب و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۱۳۷ و ۳۲۳۰۴۰۳۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 700435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.