کشف ۵۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان‌ غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان‌ غربی گفت: پلیس با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی موفق به کشف ۵۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و جمع‌آوری ۱۷۰ نفر معتاد متجاهر شد.

سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با مشارکت یگان‌های انتظامی و با هماهنگی مرجع قضائی در محل‌های پر تردد، جاده‌های مواصلاتی و میادین شهر با هدف ارتقای نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت جمع‌آوری معتادان متجاهر، توقیف خودروهای متخلف بدون پلاک و پلاک مخدوش، موتورسیکلت‌های بدون مدارک و برخورد با مزاحمان امنیت و آسایش مردم از ششم آبان‌ماه به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح یک‌هزار و ۳۷۰ دستگاه خودروی متخلف و ۱۹۰ دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک و آنهایی که در حال اجرای حرکات پر خطر و نمایشی بودند توقیف و برخورد قانونی با آنها صورت گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در بازه زمانی اجرای طرح، پلیس موفق به شناسایی و دستگیری ۷۳ نفر مال‌خر، کشف ۵۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر، جمع‌آوری ۱۷۰ نفر معتاد متجاهر شده و در این مدت ۶۱ قبضه سلاح شکاری کشف و ۵۲ نفر از اراذل و اوباش در سطح استان دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده‌اند.

جهانبخش از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی قدردانی و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 700428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.