ورزش‌های همگانی جایگزین کافه‌گردی شود

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: امروز کافه‌گردی میان جوانان و نوجوانان شهر در حال افزایش است و توسعه ورزش‌های همگانی می‌تواند جایگزین خوبی برای این امر باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسعد فریدی، امروز _سه‌شنبه نهم آبان_ در جلسه کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج که با هدف تجلیل از افتخارآفرینی «جمیل لطف‌الله نسبی» سرمربی کردستانی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو چین برگزار شد، اظهار کرد: امروز مفتخریم که در شورای شهر سنندج میزبان بزرگان ورزشی استان کردستان هستیم که همواره برای شهر و دیار ما افتخارآفرین بوده‌اند.

وی افزود: تیم تنیس روی میز کشورمان با هدایت جمیل لطف‌الله نسبی، از مربیان با تجربه و توانمند شهر سنندج موفق شد در مسابقات آسیایی هانگژو چین مدال برنز را کسب کند که این اتفاق در ۶۵ سال گذشته تاریخ تنیس روی میز کشورمان بی‌سابقه بوده است.

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: این افتخار بزرگی برای کشورمان و استان کردستان بود که البته خانواده لطف‌الله‌نسبی همواره خدمات بزرگی نسبت به ورزش این استان و کشور داشته‌اند.

وی با بیان اینکه شورای شهر متعلق به همه شما بزرگان ورزش است، تاکید کرد: با وجود اسطوره‌های ورزشی در این دیار همچون استاد جمیل لطف‌الله نسبی، جمشید خیرآبادی، باقر محمدی و اساتید دیگری که در بسیاری از رشته‌های ورزشی در این مرز و بوم سرآمد هستند، انتظار می‌رود که در آینده نیز باز هم شاهد قهرمانی‌های دیگری از سوی این بزرگان باشیم.

ورزش‌های همگانی جایگزین کافه‌گردی شود

فریدی ادامه داد: از مربیان نمونه و هیئت‌های ورزشی نیز درخواست داریم که علاوه بر پرورش ورزشکاران قهرمان، مربیان خوبی را نیز برای آینده ورزش این دیار بپرورند تا بتوان قهرمانی را در رشته‌های مختلف در این شهر زنده نگه داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز وابستگی نوجوانان و جوانان ما به کافه‌گردی افزایش یافته و به نوعی این مسئله بر روی فرهنگ مردم دیارمان در حال تأثیرگذاری است که کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج در راستای رسالت کاری خود و در جهت ترویج و پیشبرد ورزش همگانی که می‌تواند گامی در جهت مبارزه با این آفت باشد از بزرگان حوزه ورزش و تمامی همشهریان سنندجی دعوت به عمل می‌آورد تا در راستای چاره سر کردن این مهم، کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر را یاری کنند.

به گزارش ایمنا، در پایان این جلسه با حضور اعضای شورای شهر سنندج، شهردار و جمعی از بزرگان ورزشی شهر سنندج از جمیل لطف‌الله نسبی، سرمربی سنندجی تیم ملی تنیس روی میز ایران که موفق به جایگاه سوم بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو شده بود، تجلیل به عمل آمد.

ورزش‌های همگانی جایگزین کافه‌گردی شود

کد خبر 700427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.