میز خدمت منطقه یک در مسجد رحیم‌خان برپا می‌شود/ استمرار برپایی میزهای خدمت در مساجد

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه میز خدمت در مساجد این منطقه سه‌شنبه‌های هر هفته با عنوان سه‌شنبه‌های همدلی برگزار می‌شود، گفت: امشب مسجد رحیم‌خان و اهالی محله درب‌کوشک پذیرای این میز خدمت خواهند بود.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه میز خدمت در مساجد منطقه یک سه‌شنبه‌های هر هفته با عنوان سه‌شنبه‌های همدلی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این برنامه معاونت‌های فرهنگی، خدمات‌شهری، شهرسازی، عمران، ترافیک و اداری مالی شهرداری جهت رسیدگی میدانی به مشکلات مردم محلات مختلف حضور دارند.

وی با بیان اینکه نماینده بانک قرض‌الحسنه رسالت برای توجیه و نحوه ارائه وام کارآفرینی و تشکیل دفاتر قرض‌الحسنه در مساجد حضور دارد، افزود: نماینده آموزش‌وپرورش ناحیه مربوط به آن محل برای شنیدن مشکلات حضور دارد، همچنین رئیس کلانتری مربوطه برای بررسی میدانی و شنیدن مشکلات مردم و نماینده بنیاد شهید برای دیدار خانواده شهدای محل حضور دارند.

میز خدمت منطقه یک در مسجد رحیم‌خان برپا می‌شود/ استمرار برپایی میزهای خدمت در مساجد

مدیر منطقه یک شهرداری با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا پس از جلسه، از اذان مغرب آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: نماینده بنیاد شهید همراه با فرمانده بسیج حوزه ۱۶ و رئیس کلانتری مربوطه هر هفته به دیدار یکی از خانواده‌های شهدای محل می‌رود که این حرکت بازخورد بسیار خوبی در منطقه داشته و موجب شده است مشکلاتی که به نظر کوچک می‌آید، اما برای محل معضل است با یک گزارش ساده و دیدار میدانی حل شود.

میز خدمت منطقه یک در مسجد رحیم‌خان برپا می‌شود/ استمرار برپایی میزهای خدمت در مساجد

رضی‌زاده با اشاره به اینکه مسجد رحیم‌خان و مردم محله درب‌کوشک شامگاه سه‌شنبه، نهم آبان‌ماه پذیرای این میز خدمت خواهد بود، ادامه داد: این میز خدمت تاکنون در فاصله زمانی نهم مهرماه تا دوم آبان‌ماه در مساجد الرضا (ع)، میرزاباقر، امام سجاد (ع) و شمس‌آباد برگزار شده است.

کد خبر 700413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.