فرزندان شاهد و ایثارگر بخشی از مؤلفه قدرت کشور هستند

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فرزندان شاهد و ایثارگر بخشی از مؤلفه قدرت کشور هستند که پدرانشان با جانبازی و شهادت این اقتدار را حفظ کردند و قدرت برتر را برای کشور به ارمغان آوردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمود پاکدل در آئین اعطای ۱۰۰ سری جهیزیه به فرزندان شاهد و ایثارگر استان بوشهر اظهار کرد: سطح همدلی و مشارکت در استان بوشهر جهت رفع مشکلات ایثارگران بسیار خوب است.

وی درباره اهمیت جوانی جمعیت و کمک به زوج‌های جوان در تشکیل خانواده و فرزندآوری افزود: به فرموده مقام معظم رهبری خانواده‌های شاهد و ایثارگر را عزیز بدارید و بر اساس حدیث قدسی نیز هرکس آن‌ها را عزیز بدارد خداوند متعال را عزیز داشته و امروز دوستانی که دل این عزیزان را شاد کردند مشمول این حدیث می‌شوند و اجرشان نزد خداوند متعال محفوظ است.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: امام علی (ع) می‌فرمایند هرکس زمینه ازدواج دو نفر را مهیا کند شامل شفاعت ما در روز جزا می‌شود و ثواب عبادت را برایش می‌نویسند.

پاکدل ادامه داد: بر اساس مطالعات امروز در زمینه اقتدار ملی، مهم‌ترین مؤلفه‌های کشورهای قدرتمند، جمعیت زیاد، قدرت نظامی و اقتصادی، موقعیت سوق‌الجیشی، حکومت‌های مردم‌سالار، همچنین مؤلفه‌های سیاسی، مذهبی و اجتماعی است و شما فرزندان شاهد و ایثارگر بخشی از این مؤلفه قدرت هستید که پدرانتان با جانبازی و شهادتشان این اقتدار را حفظ کردند و قدرت برتر را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا برای ما الگو هستند و ما باید به وصایای آن عزیزان از جمله حفظ حجاب و ادامه راه شهیدان عمل کنیم. امروز دشمن به دنبال استحاله فرهنگی و گرفتن وصایای ارزشمند شهدا از ما و کم‌رنگ کردن آن است و هجمه بسیار گسترده‌ای را جهت از بین بردن آن آغاز کرده است و ما نباید بگذاریم وصیت شهدا بر زمین مانده و در بحبوحه روزمرگی به فراموشی سپرده شود، باید با هوشیاری حملات دشمن را بی‌اثر کنیم.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی امروزه به دنبال زدودن حیا و عفت از جامعه دینی و اسلامی ما هستند، تاکید کرد: دشمن تمام توانش را برای بی‌هویتی فرزندان ما، همچنین رواج فحشاء و فساد، دور کردن آنان از خانواده و تشویق به ازدواج نکردن و فرزند نیاوردن با بهانه‌ها و ترفندهای مختلف به کار بسته است.

پاکدل تصریح کرد: اشاعه سبک زندگی تجملاتی و آداب و رسوم غلط و دست‌وپاگیر یکی از دلایل توکل نداشتن جوانان به آغاز زندگی مشترک و ازدواج آسان است که باید این مسائل حل شود. شما جوانان فریب شعارهای توخالی را نخورید زیرا از نسل پدران انقلابی هستید و باید در این زمینه پیشرو باشید.

در پایان این مراسم که با حضور امام جمعه شهر برازجان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و رئیس ستاد جوانی جمعیت و همچنین مسئولان شهرستانی، خیران و زوج‌های جوان جامعه ایثارگری برگزار شد، معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی از جانب ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهدای لوح سپاس از خیرین استانی تقدیر و تجلیل کرد و حواله اقلام جهیزیه به زوج‌های جوان جامعه ایثارگری استان بوشهر اهدا شد.

کد خبر 700388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.