مسیر ورودی تعویض پلاک یزد تغییر می‌کند

شهردار یزد با اشاره به ایجاد بلوار شهیدان پارسائیان و تقاطع اتصالی آن به بلوار سردار فلاح‌زاده، گفت: با موافقت فرمانده انتظامی استان یزد، مسیر ورودی تعویض پلاک یزد تغییر می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی اظهار کرد: در این دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد پیرامون موضوعات مختلف از جمله مسکن کارکنان نیروهای انتظامی، موضوعات فرهنگی و اجتماعی و موضوع دسترسی پلاک‌گذاری صحبت شد.

وی افزود: با توجه به احداث بلوار شهیدان پارسائیان و تقاطعی که به دنبال آن ایجاد می‌شود تا این بلوار به بلوار سردار فلاح زاده متصل شود و با توجه به اینکه این قسمت به محدوده شهر اضافه می‌شود، نیاز به تغییر دسترسی مرکز تعویض پلاک داریم.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: مقرر شد طراحی لازم صورت پذیرد تا با ایجاد دسترسی به پشت ساختمان، جلوی ورود ماشین‌های سنگین که قبلاً برای شهروندان مشکلاتی ایجاد می‌کرد به داخل محدوده شهر گرفته شود.

محی‌الدینی ادامه داد: برای اینکه این اتفاق رخ دهد، نیاز است تا ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و راه و شهرسازی استان همکاری با شهرداری داشته باشند و پس از آماده شدن طرح، موضوع در شورای ترافیک استان به تصویب برسد تا بتوانیم اقدام به اجرای آن کنیم.

کد خبر 700382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.