برای کسب پیروی از سایپا میزبانی می‌کنیم

سرمربی تیم والیبال گیتی پسند گفت: پشت خط زد تیم ما مصدوم است اما با توجه به تمرینات خوبی در هفته گذشته پشت سر گذاشتیم تمام تلاشمان برای کسب نتیجه می‌کنیم .

سعید عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص دیدار امروز تیمش مقابل تیم سایپا اظهار کرد: در بازی قبل مقابل تیم اردکان بدشانسی آوردیم و نتوانستیم بازی خود را انجام دهیم، پشت خط زن شماره یک تیم به علت مصدومیت در ترکیب حضور نداشت و متأسفانه در مقابل سایپا نیز حضور ندارد؛ درصد زیادی از بازی به پشت خط بر می‌گردد و امتیازات زیاد در این ناحیه رد و بدل می‌شود و در نبود پشت خط زد تیم با مشکل رو به رو می‌شود.

وی ادامه داد: در دو بازی گذشته نیز بازیکن پشت خط زن ما نبود اما بقیه بازیکنان تلاش خود را کردند که جبران کنند و در بازی اول نیز توانستیم نتیجه بازی را به نام گیتی پسند بزنیم، امید زیادی برای برد داریم و تمام تلاشمان برای کسب نتیجه می‌کنیم تا بتوانیم روند خوبی را در پیش بگیریم.

عقیلی با اشاره به داشتن امتیاز میزبانی مقابل سایپا و داشتن شانس بیشتر برای پیروزی، بیان کرد: بازی کردن مقابل همه تیم‌های حاضر در لیگ مشکل است و سختی خود را دارد زیرا تمام تیم‌ها نفرات خوبی در اختیار دارند و بازیکنان خوبی امسال به تیم‌ها اضافه شده‌اند و مثل گذشته بازیکنان مطرح فقط در یک یا دو تیم حضور ندارند بلکه پخش شده‌اند و تیم سایپا نیز از این قاعده مستثنی نیست، ما تمرینات خوبی در هفته گذشته پشت سر گذاشتیم و امیدواریم نتیجه مطلوب را بگیریم.

وی ادامه داد: سایپا امسال تیم خوبی را بسته است و مربی هدایت این تیم را دارد که ملی پوش بوده و سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد، تیم حسینی در دو بازی قبل نمایش خوبی داشته و بازی جنگنده‌ای را نشان داده است، با آنالیزی که از این تیم داشته‌ایم سعی کرده‌ایم که تمرینات مناسبی انجام دهیم تا به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم والیبال گیتی پسند در پایان در خصوص مصدوم و محروم‌های این تیم، گفت: مصدومی بجز رنجبر نداریم، امیدواریم که وی هرچه زودتر در سلامتی کامل و با آمادگی لازم به تیم برگردد تا مشکل ما رفع شود.

کد خبر 700372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.