روند تکمیل شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر تسریع شود

شهردار زرین‌شهر گفت: امیدوارم با همراهی اصنافی که در شهرک مشاغل کارگاهی اقدام به خرید زمین کرده‌اند، روند تکمیل این پروژه عمران شهری تسریع شود و با آغاز ساخت‌وساز و انتقال مشاغل مزاحم، شاهد رضایتمندی شهروندان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی‌احمدی امروز _سه‌شنبه نهم آبان‌_ در جمع اصناف زرین‌شهر اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری با هدف تأمین رفاه شهروندان عزم جدی برای رفع مشکلاتی همچون انتقال مشاغل مزاحم شهری دارد، اما نکته قابل تأمل ضرورت همراهی اصناف در این مسیر با شهرداری است.

وی با اشاره به ادامه روند اجرای شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی افزود: اجرای پروژه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی بر اساس برنامه زمان‌بندی در حال انجام بوده و تأکید زیادی بر تکمیل و بهره‌برداری سریع از این پروژه شده است.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، نصب ۲۶ اصله تیر برق ۴۰۰، ۲۵ اصله تیر برق ۶۰۰ و حدود هزار متر کابل خودنگهدار در بلوک E در حال نصب و اجرا است.

وی ادامه داد: شهرداری به‌تنهایی نمی‌تواند تمام مشکلات متعدد شهری را رفع کند و نیاز به همراهی شهروندان و دستگاه‌های خدمات‌رسان است، چنانچه این همراهی به‌درستی انجام نشود کار به سختی پیش خواهد رفت.

شهردار زرین‌شهر تاکید کرد: امیدوارم با همراهی اصنافی که در شهرک مشاغل کارگاهی اقدام به خرید زمین کرده‌اند، روند تکمیل این پروژه عمران شهری تسریع شود و با آغاز ساخت‌وساز و انتقال مشاغل مزاحم، شاهد رضایتمندی شهروندان باشیم.

کد خبر 700371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.