شما منافق و دروغگو هستید

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که ادعای سخنگوی کاخ سفید درباره نگاه دولت آمریکا به غیرنظامیان فلسطینی، دروغ و نفاق آشکار است.

به گزارش ایمنا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که اظهارات سخنگوی کاخ سفید درباره تلاش‌های دولت آمریکا برای ایجاد گذرگاه‌های امن به منظور ورود مواد غذایی به غزه و اینکه نگاه دولت آمریکا به همه غیرنظامیان مساوی است، ادعایی دروغ و نفاقی آشکار است؛ چراکه دولت آمریکا تاکنون با همه تلاش‌ها به‌منظور آتش‌بس مخالفت کرده است تا به ارتش اسرائیل برای نسل‌کشی غیرنظامیان در غزه، زمان بیشتری دهد.

این بیانیه افزود: ادامه تکرار دروغ حق رژیم صهیونیستی برای دفاع از خود از سوی کاخ سفید به منزله وارونه نشان دادن واقعیت‌ها و چراغ سبز آمریکا به این رژیم به‌منظور کشتار بیشتر کودکان، زنان و غیرنظامیان و انکار همه قوانین بین‌المللی درباره حق مبارزه و مقاومت ملت‌های تحت اشغال در مقابل اشغالگران است.

جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تردید دولت آمریکا درباره آمار شهدای غزه، تاکید در انکار وجود ملت فلسطین است و دولت نازی بایدن از همه مرزهای وحشیگری و دروغگویی عبور کرده است.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه، پانزدهم مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان‌الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران بی‌وقفه مناطق مسکونی و درمانی این منطقه است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه طی ۲۳ روز (تا دیروز) بمباران‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی به این منطقه را بیش از ۸۳۰۰ نفر اعلام کرده است که ۷۰ درصد آنها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهد. شمار زخمی‌ها نیز بیش از ۲۰ هزار نفر و تعداد مفقودی‌ها هم ۲ هزار نفر است.

کد خبر 700362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.