سهام پتروشیمی بوعلی چقدر رشد داشته است؟

سود خالص پتروشیمی بوعلی در شش ماهه 1402، برابر با شش هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده که رشد ۷۴ درصدی را به ثبت رساند است، سود هر برگه سهم برابر برابر ۴۲۵ تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پتروشیمی بوعلی سینا با نماد «بوعلی» در روز گذشته در محدوده قیمتی پنج هزار و ۳۰۰ تومانی معامله شد، نماد این شرکت با رشد چهار درصدی همراه شد که ناشی از بازگشت بازار و همچنین راه اندازی واحد پارازایلین این شرکت که منجر به رشد ۲۰ تا ۳۰ درصدی سود سهام شرکت می‌شود، بود.

سود چهار فصل اخیر این شرکت برابر با ۷۵۴ تومان تومان بوده که نسبت پس بر ای شرکت را برابر با هفت واحد می‌کند، پی بر ای گروه شرکت برابر با ۶.۵ واحد است.

درآمد عملیاتی شرکت برابر با ۲۲ هزار میلیارد تومان بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افت شش درصدی داشته است، زیان عملیاتی شرکت برابر با ۱۵ هزار میلیارد تومان بوده است، سود ناخالص شرکت برابر با هفت هزار میلیارد تومان بوده که رشد ۶۸ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل به ثبت رسانده است.

هزینه‌های فروش و اداری شرکت برابر یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان شده است، سایر درآمدها برابر با یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است، سایر هزینه‌ها نیز برابر با ۸۵ میلیارد تومان بوده است.

سود عملیاتی شرکت با رشد ۱۰۰ درصدی همراه بوده و به شش هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده و سایر درآمدهای غیر عملیاتی شرکت برابر با ۶۹۴ میلیارد تومان بوده است، سود عملیاتی شرکت قبل از پرداخت مالیات برابر با هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۷۹ درصدی داشته است، میزان مالیات پرداختی نیز برابر با ۷۹۴ میلیارد تومان بوده است.

سود خالص شرکت برابر با شش هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده که رشد ۷۴ درصدی را به ثبت رساند است، سود هر برگه سهم برابر برابر ۴۲۵ تومان بوده است.

شرکت در این گزارش شش ماهه از عملکرد خوبی برخوردار بوده است.

کد خبر 700354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.