شهرداری یزد رتبه برتر در صدور سند مالکیت شد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: امسال قریب به ۱۵۰ جلد سند کاداستری برای املاک اختصاصی شهرداری یزد صادر شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اسناد و املاک استان یزد، در راستای اجرای مصوبات شورای قضائی و شورای حفظ حقوق بیت‌المال با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و شهرداری یزد در امر مستندسازی، شهرداری یزد در میان شهرداری‌های استان، رتبه برتر را کسب کرد.

مهدی اقبال، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد درباره جلسه‌ای که امروز با شهردار یزد با تقدیر از همکاری‌های صورت گرفته اظهار کرد: امسال قریب به ۱۵۰ جلد سند کاداستری برای املاک اختصاصی شهرداری یزد صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری یزد در مستندسازی و صدور سند پیشگام است، افزود: سال قبل نیز با تلاش‌های صورت گرفته بیش از یکصد و چهار جلد سند برای املاک شهرداری صادر شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد تصریح کرد: با توجه به اهتمام شهردار جهادی یزد و تلاش‌های دو اداره ثبت اسناد منطقه یک و دو شهرستان یزد امیدواریم کار مستندسازی و صدور اسناد شهرداری یزد تا دهه فجر به پایان برسد.

اقبال خاطرنشان کرد: از سال گذشته جلسات متعددی با شهرداری یزد برای حل مستندسازی املاک اختصاصی این مجموعه و نیز حل مشکل اسناد عادی و قولنامه‌ای بیش از سه هزار ملک شناسایی شده در شهر برگزار شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در بحث دوم نیز با توجه مصوبه جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اداره کل ثبت اسناد استان، تلاش‌های جدی برای حل بلاتکلیفی مردم با دریافت پروانه موقت ساختمانی و صدور سند مالکیت در یزد با همکاری شهرداری در حال انجام است.

ابوالقاسم محی‌الدینی، شهردار یزد در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در سال گذشته و امسال اظهار کرد: طی یکسال گذشته با همکاری جهادی و شبانه روزی مجموعه ثبت اسناد، مستندسازی و صدور اسناد مالکیت املاک شهرداری رشد فوق‌العاده داشته است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ تعداد قریب به ۱۰ جلد سند برای املاک شهرداری صادر شده که این تعداد در سال ۱۴۰۱ و بویژه در شش ماه دوم به ۱۰۴ جلد و امسال هم تاکنون به ۱۵۰ جلد رسیده است.

شهردار یزد با تقدیر از مجموعه ثبت اسناد به دلیل همکاری در خصوص مستندسازی اسناد شهرداری یزد و همچنین مصوبه شورای حفظ حقوق بیت‌المال درباره مجوز صدور پروانه موقت ساختمانی و حل بلاتکلیفی مردم گفت: باید به صورت ویژه از مدیرکل، رئیس اداره کاداستر، رؤسای واحدهای ثبتی منطقه یک و دو شهرستان یزد و کارکنان این مجموعه‌ها تقدیر و تشکر نمایم.

در پایان این جلسه از رؤسای واحدهای ثبتی مناطق یک و دو شهرستان یزد تقدیر شد.

کد خبر 700309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.