ادارات خراسان شمالی برای برگزاری اردوی راهیان پیشرفت مساعدت کنند

استاندار خراسان شمالی با اشاره به ثمرات ویژه اردوی راهیان پیشرفت، گفت: ادارات برای برگزاری این اردو ویژه دانش‌آموزان مساعدت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حسین نژاد امروز- سه‌شنبه نهم آبان‌ماه- در شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت استقبال می‌کنیم و دستگاه‌ها برای تحقق این امر مساعدت‌های لازم را داشته باشند.

وی افزود: اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از صنایع و شرکت‌ها خاطره‌ای خوش برای دانش‌آموزان رقم زده و در حرکت آنان در آینده و قرارگیری آنان در مسیر رشد و تعالی شغلی و تحصیلی مؤثر خواهد بود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه با وجود پیشرفت‌ها و دستاوردهای مهم کشور، دشمن تمام سعی خود را در جهت سیاه‌نمایی به کار گرفته است تا نا امیدی و یاس را به جامعه و به ویژه به نوجوانان و جوانان منتقل کند، خاطرنشان کرد: همزمان با اردوی راهیان نور برگزاری اردوی راهیان پیشرفت نیز به منظور ایجاد زمینه‌هایی برای بازدید دانش‌آموزان از مکان‌های مربوط به توسعه و پیشرفت کشور نیاز است.

وی اضافه کرد: پیگیری مصوبه شبانه روزی شدن مدارس شهرستان بام و صفی آباد کار ارزشمندی است و اجرای این مصوبه سبب مرتفع شدن مشکلات و دغدغه دانش آموزان می‌شود و در بالا رفتن میزان تحصیل آنان مؤثر خواهد بود.

حسین‌نژاد بر ضرورت برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان مانه به دلیل تفکیک این شهرستان و پیگیری چارت سازمانی و رفع کمبود نیروی انسانی برای سال آینده تاکید کرد.

وی ضمن تاکید بر برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه گرامیداشت ایام الله ۱۳ آبان و سالروز تبعید امام و مبارزه با استکبار جهانی، گفت: این روز، روز مهمی است و با توجه به شرایط کنونی مظلومیت مردم غزه پیشنهاد می‌شود از دانش آموزان بخواهیم تا احساس خود را نسبت به مردم و بچه‌های غزه بنویسند و از نوشته‌های برتر تقدیر شود.

کد خبر 700302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.