زیباسازی پل قدس با اعتباری بالغ‌بر ۲۵ میلیارد تومان در حال انجام است

شهردار اردبیل از تداوم زیباسازی و رنگ آمیزی پل قدس با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمود صفری در بازدید از پروژه‌های شهرداری با اشاره به زیباسازی پل قدس در راستای بهبود منظر و سیمای شهر اظهار کرد: زیباسازی پل قدس با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در حال انجام است و تلاش می‌کنیم در اسرع وقت زیباسازی را تکمیل و پل را تحویل شهروندان دهیم.

وی با بیان اینکه اجرای قرنیز پیشانی کامپوزیتی، رنگ آمیزی با بتونه کاسماتیک و پرامیر و رنگ در پل قدس در دستور کار است، افزود: در کنار زیباسازی پایه‌ها و بدنه‌ی پل، بهسازی زیر پل شامل اجرای پازل، چمن مصنوعی و اجرای فضای سبز نیز انجام شده‌است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه هدف از زیباسازی پل قدس، جلب رضایت شهروندان است، تصریح کرد: یکی از وظایف ذاتی شهرداری توجه به زیباسازی شهر و بهبود فضای موجود است چراکه قطعاً فضای زیبای شهر در نشاط و روحیه شهروندان تأثیر مثبتی دارد.

وی ادامه داد: زیباسازی پل به دلیل قرار گرفتن در یکی از تقاطع‌های پر تردد جزو دغدغه‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری بود که بعد از اتمام زیباسازی، نورپردازی پل نیز آغاز می‌شود.

زیباسازی منظر شهری جزو با مشارکت شهروندان محقق نمی‌شود

صفری از شهروندان خواست تا از نصب هرگونه تبلیغات در بدنه‌ی پل خودداری کنند چراکه زیباسازی منظر شهری جز با مشارکت شهروندان محقق نمی‌شود.

وی افزود: نگهداری از پل قدس در طول سال به خصوص ایام انتخابات باتوجه به زیباسازی در دستور کار خواهد بود و از شهروندان و کاندیداهای محترم و طرفدارانشان خواهشمندیم صیانت از اموال عمومی شهری را در نظر بگیرند.

منبع: مهر

کد خبر 700271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.