تخصیص ۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث پیاده‌روهای منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: عملیات عمرانی احداث پیاده‌روهای این منطقه با اعتباری بالغ‌بر ۹۰ میلیارد تومان در حال اجراست.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در نیمه دوم سال جاری عملیات عمرانی احداث پیاده‌روهای منطقه هفت با اعتباری بالغ‌بر ۹۰ میلیارد تومان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه پیاده‌روسازی خیابان‌های پرستار، ادیب و غرضی در حال اجراست، افزود: در ملاقات‌های مردمی و دیدارهای چهره به چهره شهروندان، پیاده‌روسازی خیابان پرستار بارها مطالبه شده بود که این پروژه به همت همکاران اداره عمران منطقه هفت هم اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: فاز نخست پیاده‌روسازی بلوار پرستار که به بیمارستان غرضی ختم می‌شود، با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال و با مساحتی در حدود چهار هزار متر مربع به شهروندان محلات رحیم‌آباد و شهرک کاوه تقدیم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فاز دوم این پروژه حدفاصل خیابان سعدی تا بیمارستان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: پیاده‌روی خیابان شهید غرضی نیز به‌عنوان یکی از محورهای پرتردد این منطقه وارد فاز اجرا شده است و تا سه ماه آینده به پایان خواهد رسید.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به درخواست‌های شهروندان در خصوص پیاده‌روسازی خیابان ادیب ادامه داد: پیاده‌روی خیابان ادیب به وسعت سه هزار متر مربع و با اعتباری معادل ۳۰ میلیارد ریال در هفته جاری آغاز شده است.

سلطان‌آقایی ادامه داد: برای پیاده‌روسازی خیابان غرضی بیش از ۳۳ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است تا مساحتی معادل پنج هزار متر مربع از این محور ساماندهی و مناسب‌سازی شود.

کد خبر 700263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.