عصرانه خبری شهرهای ایران در ۸ آبان‌ماه

در این بسته خبری از شش نقطه خاش برای تردد معلولان مناسب‌سازی شد تا ناوگان حمل‌ونقل شهری خرم‌آباد فرسوده است و نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی مطابق با مصوبه شورای شهر تهران نیست را بخوانید.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۸ آبان‌ماه

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی مطابق با مصوبه شورای شهر تهران نیست

سیدجعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی در ساعات اوج به هیچ عنوان منصفانه نیست البته مصوبه شورای شهر را برای نرخ‌گذاری ندارند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۸ آبان‌ماه

ناوگان حمل‌ونقل شهری خرم‌آباد فرسوده است

علی بخشی پور، مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری خرم آباد گفت: عمر مفید اتوبوس و تاکسی‌های شهری به ترتیب هفت و پنج سال است در حالی که از کارکرد خودروهای تحت نظر شهرداری خرم آباد بیش از ۲ دهه می‌گذرد و نیازمند نوسازی هستند.

۶ نقطه خاش برای تردد معلولان مناسب سازی شد

مهدی شهنوازی، شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: با هدف ارائه خدمات شایسته به جامعه معلولان ۶ نقطه از شهر برای تردد این قشر مناسب سازی شد.

رویکرد شورای شهرستان ری استفاده از ظرفیت شهرداری تهران است

جعفر شربیانی، رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: رویکرد اصلی شورای اسلامی شهرستان ری استفاده از ظرفیت و پتانسیل شهرداری تهران برای خدمت رسانی و آبادانی شهرستان ری است.

محدوده شهر زنجان گنجایش ۸۵۰ هزار نفر جمعیت را دارد

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان گفت: بر اساس طرح جامع شهر زنجان محدوده این شهر گنجایش ۸۵۰ هزار نفر جمعیت را دارد.

شهرداری رفسنجان برای مدیریت محلات، دهه هشتادی‌ها را فراخواند

سیدعباس حسینی، معاون هنری شهرداری رفسنجان با بیان اینکه پویش «شهردارشو» ترکیب استعدادیابی، توانمندسازی و رقابت مثبت نوجوانان است، جزئیات این پویش را تشریح کرد.

۲۰ درصد تاکسی‌های یزد غیرفعال هستند

مهدی فعالی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با اشاره به غیرفعال بودن ۲۰ درصد از تاکسی‌های این شهر، از وجود تاکسی‌هایی با عمر تقریباً ۳۰ ساله در یزد خبر داد و اعلام کرد: ۲۵۰ تاکسی شهر یزد امسال نوسازی خواهد شد.

کد خبر 700245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.