احداث ۲۴ مجتمع خدماتی و رفاهی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۲۴ مجتمع خدماتی و رفاهی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریبرز کرمی امروز _دوشنبه هشتم آبان‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نقش مجتمع‌های خدمات رفاهی در کاهش تصادفات جاده‌ای ۲۴ مجتمع خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی استان در حال ساخت است.

وی درباره تعداد مجتمع‌های خدمات رفاهی استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر ۳۴ مجتمع خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی استان در حال ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در ترددهای جاده‌ای یکی از اصلی‌ترین عوامل تصادفات جاده‌ای، خستگی و خواب آلودگی است که خستگی می‌تواند موجب تصادفات مرگبار شود، به‌صورتی که بخش زیادی از تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی کشور به عامل خستگی و خواب‌آلودگی راننده برمی‌گردد.

وی تعداد مجتمع‌های خدمات رفاهی در مرحله استعلام را ۲۰ باب دانست و ادامه داد: طی هفت ماه سال جاری، برای ۶ مجتمع خدمات رفاهی موافقت اصولی صادر، ۳۱ موافقت اصولی تمدید، ۱۱ پروانه بهره‌برداری تمدید و یک پروانه بهره‌برداری صادر شده است.

کرمی تصریح کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی، مجموعه‌هایی از امکانات است که در جهت ارائه خدمات متمرکز مورد نیاز کاربران جاده‌ای در محورهای مواصلاتی کشور احداث می‌شود، هر مجتمع خدمات رفاهی دارای امکانات همچون نمازخانه، رستوران، فروشگاه، جایگاه عرضه سوخت، پارکینگ، سرویس بهداشتی و سایر خدمات رفاهی است.

وی از تمام کاربران جاده‌ای خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات‌رسانی از سوی مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی، مراتب را از طریق شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها شکایات خود را به اطلاع این اداره کل برسانند.

کد خبر 700236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.