برخورد با بیش از ۳ هزار مورد از تخلفات ناوگان تاکسیرانی در شهر سمنان

سرپرست‌ سازمان‌ مدیریت‌ حمل‌ونقل‌ و بار و مسافر شهرداری سمنان‌ از ۳۴۶۰ مورد اعمال قانون و برخورد با تخلفات ناوگان تاکسیرانی شهر سمنان در شش ماه نخست سال‌ جاری خبر داد.

سعید اسمعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۳۴۶۰ مورد اعمال قانون و برخورد با تخلفات ناوگان تاکسیرانی شهر سمنان توسط بازرسان سازمان مدیریت حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری سمنان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین و ضوابط از جمله نرخ‌نامه ابلاغی افزود: عوامل بازرسی این سازمان به همراه نیروهای پلیس راهور در قالب تیم بازرسی در دو شیفت، بر عملکرد ناوگان تاکسیرانی شهر سمنان نظارت دارند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری سمنان با اشاره به فعالیت ۱۰۱۰ دستگاه تاکسی در ۱۰ خط و مسیر ویژه به صورت چرخشی و فعال در شهر سمنان، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری ۱۱۵۱ مورد برخورد با خودروهای مسافرکشی غیرمجاز، ۲۲۷۴ مورد اعمال قانون و برخورد با خودروهای پارک‌شده در ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس، ۳۰ مورد تذکر شفاهی به تاکسی‌های درون‌شهری و ۵ مورد جریمه و توقیف تاکسی‌های شهری توسط واحد بازرسی سازمان مدیریت حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری سمنان انجام شده است.

اسمعیل‌پور با تاکید بر اینکه با هرگونه تخلف در ناوگان حمل‌ونقل عمومی با قاطعیت برخورد خواهد شد، گفت: شماره تلفن ۱۳۳ داخلی ۱۱ و ۲۴ واحدهای روابط‌عمومی و شکایات سازمان پاسخگوی شهروندان در زمینه شکایات و گزارش تخلفات خواهند بود.

کد خبر 700235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.