سامانه بارشی جدید در راه کردستان

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کردستان گفت: استان کردستان فردا تحت تاثیر یک سامانه بارشی قرار می‌گیرد که فعالیت آن به صورت رگبار باران، رعد و برق، ابری شدن هوا و وزش باد خواهد بود و امکان آب‌گرفتگی معابر در بعضی نقاط استان وجود دارد.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از امروز تا ظهر سه‌شنبه وضعیت جوی استان نسبتاً پایدار است و به‌جز وزش باد در ساعات بعدازظهر امروز و تشکیل غبار صبحگاهی در صبح فردا، پدیده قابل ملاحظه‌ای وجود ندارد.

وی افزود: از بعدازظهر فردا سامانه بارشی به استان کردستان وارد می‌شود که فعالیت آن تا عصر روز جمعه ادامه داشته و بیشتر در نواحی غربی، جنوبی و شرقی استان فعال خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کردستان ادامه داد: فعالیت این سامانه بارشی بیشتر به صورت ابری و مه‌آلود شدن هوا، وزش باد، رگبار باران و رعد و برق در سطح استان است که حجم بارش‌ها در پاره‌ای از نقاط منجر به آب‌گرفتگی معابر شهری و روستایی خواهد شد.

وی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد خاطرنشان کرد: از فردا هم‌زمان با ورود سامانه بارشی نیز دمای هوا کاهش محسوس و در طول ساعات روز سه تا پنج درجه سلسیوس کاهش خواهد داشت.

کد خبر 700233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.