جنایات رژیم صهیونیستی به نام یهود نوشته نشود

کلیمیان اصفهان در حمایت از مردم مظلوم غزه صبح امروز در کنیسه «کترداوود» تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کلیمیان اصفهان صبح امروز همزمان با تجمع کلیمیان شهرهای تهران، یزد، کرمانشاه، شیراز، کردستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در کنیسه کترداوود تجمع و سپس تا استانداری اصفهان راهپیمایی کردند.
آنها دور هم جمع شدند تا به جهانیان بگویند مردم ایران از هر قوم و مذهب و نژادی به صورت یکپارچه و متحد خواستار آتش بس فوری نوار در نوار غزه هستند.

کلیمیان خود را صهیون نمی‌دانند / مرام ما مروت و نوع دوستی است

بیژن خاکشور عضو انجمن کلیمیان اصفهان در این تجمع ضمن ابراز همدردی جامعه کلیمیان ایران با مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: تمدن بشری در جایی می‌تواند اصالت خود را نشان دهد که بشر در عذاب نبوده و همه انسان‌ها حقوق برابر داشته باشند.
وی تاکید کرد: اصالت زمانی معنا پیدا می‌کند که انسان‌ها حاضر باشند برای هم نوع خود دلسوز باشند اما متأسفانه امروز شاهدیم که برخی از حاکمان در دنیا بر این دردها چشم پوشی کرده و سکوت می‌کنند.

عضو انجمن کلیمیان اصفهان ادامه داد: ما همواره خود را جزئی از سرزمین ایران می‌دانیم و همواره به این موضوع افتحار می‌کنیم، ما خود را صهیون نمی‌دانیم.
وی گفت: زمانی که در غزه هفت هزار نفر کشته می‌شوند یعنی در ۷۰ هزار خانواده امید، نشاط و آینده از بین می‌رود و این بسیار دردناک است.
خاکشور با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در هیچ شریعتی قابل قبول نیست، تاکید کرد: مرام یهودیت اصیل توانگری، مروت، رحم و نوع دوستی است و اما تفکرات مکتب صهیونیسم اسیری و ویرانگری است.
عضو انجمن کلیمیان اصفهان با تاکید بر اینکه دیدن نسل کشی‌ها و رنج‌ها و حتی شنیدن آن از رسانه‌های دنیا دردآور است، خاطر نشان کرد: امیدواریم جنایات رژیم صهیونیستی به نام یهودیت نوشته نشود.
در ادامه بیانیه انجمن توسط «صیون ماه گرفته» قرائت شد و در ادامه «سلیمان صدیق پور» خاخام کلیمیان در اصفهان برای سلامتی ملت ایران، رهبر عظیم الشان کشورمان، صاحبان دولت، جامعه کلیمی و جامعه اکثریت ایران و به ویژه ملت مظلوم غزه دعا کرد و همگان امین گفتند.

ما با صهیونیسم موافق نیستیم

سلیمان صدیق پور، خاخام کلیمیان در اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ما کلیمیان به عنوان پیروان حقیقی دین حضرت موسی با هیچ «ایسمی» موافق نیستیم، ما با صهیونیسم موافق نیستیم، ما مذهبی اصیل داریم و مطابق شرع و قانون حضرت موسی رفتار می‌کنیم.
وی در خصوص تفکر سایر کلیمیان جهان ابراز کرد: سایر کلیمیان در سراسر کشورهای جهان نیز امروز همانند ما ناراحت هستند و خواهان توقف جنگ در نوار غزه می‌باشند.
تجمع کنندگان در ادامه در حالی که به سمت استانداری اصفهان حرکت کردند، با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آنها نوشته شده بود «مرگ بر صهیونیست»، «ما عاشق مبارزه با صهیونیست هستیم» خواستار توقف حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و نسل کشی در نوار غزه شدند و آن را مصداق بارز نقض حقوق بشر و جنایت جنگی دانستند.
 
کد خبر 700131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.