میدان «هما» در شهر قزوین ایمن‌سازی می‌شود

شهردار قزوین گفت: با توجه به حجم بالای تردد خودروها در میدان هما، ضمن نصب علائم ترافیکی در فاز نخست، عملیات تراش، مرمت و روکش آسفالت اطراف میدان به مساحت ۳۰۰ متر مربع در طرح نهضت شبانه آسفالت انجام می‌شود.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت معابر منطقه یک قزوین به‌منظور مناسب‌سازی محیط، بهسازی معابر، ارتقای کیفی و بهینه‌سازی مسیر رفت و آمد شهروندان با رعایت اصول فنی و با کیفیت مطلوب به صورت نهضت شبانه خبر داد و اظهار کرد: با استفاده از ۱۷۶ تن آسفالت هزار و ۶۰۰ متر از خیابان بلاغی این منطقه آسفالت شد.

وی با اشاره به ایمن‌سازی معابر خیابان شهید منتظری به‌منظور ساماندهی جریان ترافیک، کاهش مخاطرات و تصادفات احتمالی و افزایش رفاه ساکنان محله دباغان افزود: سرعتکاه‌های آسفالتی استاندارد در این خیابان احداث و رنگ‌آمیزی شد.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: در اجرای عملیات روکش دستی آسفالت در بلوار ایران، تاکنون بیش از ۲۳۰ مترمربع آسفالت‌ریزی در پیاده‌راه‌های معابر فرعی ایران پنجم تا یازدهم صورت گرفته است.

صباغی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از آب‌گرفتگی در فصول بارشی سال، هدایت آب‌های سطحی و زیباسازی منظر شهر، عملیات بهسازی و جدول‌گذاری در سطح معابر اصلی و فرعی ناحیه مهدیه منطقه سه شهرداری قزوین در دست اجرا است.

وی ادامه داد: پاکسازی معابر و بلوار اسماعیل‌آباد در ناحیه عظیمیه منطقه سه شهرداری با هدف رعایت بهداشت، زیبایی چهره شهر و کسب رضایتمندی ساکنان صورت گرفت.

شهردار قزوین تصریح کرد: با توجه به حجم بالای تردد خودروها در میدان هما، ضمن نصب علائم ترافیکی، در فاز نخست عملیات تراش، مرمت و روکش آسفالت اطراف میدان به مساحت ۳۰۰ متر مربع در طرح نهضت شبانه آسفالت انجام می‌شود.

صباغی از انجام عملیات جدول‌گذاری نهر روسی در ناصرآباد، در راستای ارتقای زیرساخت‌های شهری و هدایت آب‌های سطحی در معابر اصلی، عملیات جدول‌گذاری نهر روسی در خیابان مطهری محله ناصرآباد توسط معاونت عمرانی منطقه چهار انجام شد.

کد خبر 700096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.