دستگیری ۱۱۴ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از اجرای طرح دو روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مبازره با مواد مخدر و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان خبر داد و گفت: در این رابطه، ۱۰۷ خرده فروش و هفت قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۲۰۹ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی احمدپور اظهار کرد: اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی بوده و ورود به این فرایند آسان و خروج از آن مشکل است.

وی افزود: باید با تقویت قدرت اعتماد به نفس، تصمیم‌گیری و از بین بردن افسردگی و کم‌رویی فرزندان، آن‌ها را در برابر خطرات آسیب‌زا و گرایش به سمت مواد مخدر مقاوم کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از اجرای طرح دو روزه ارتقای امنیت اجتماعی با هدف مبازره با مواد مخدر و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان خبر داد و گفت: در این رابطه، ۱۰۷ خرده فروش و هفت قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۲۰۹ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شدند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۲۰۳ کیلو و ۶۷۲ گرم تریاک، ۱۴۱ گرم هروئین، ۳۵۱ گرم حشیش، ۱۹۴ گرم شیشه و ۳۲ کیلو و ۳۸۱ گرم سایر مواد مخدر کشف شد، تصریح کرد: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی با اشاره به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم، افزود: واکسینه کردن قشر جوان زمانی اتفاق می‌افتد که همه دستگاه‌های مرتبط در این زمینه همکاری و تلاش کنند.

کد خبر 700059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.