بهسازی سنگ‌فرش گذر تمدن بازار تاریخی اراک

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک گفت: گذر تمدن بازار تاریخی اراک از سمت خیابان پاسداران(حصار) با اجرای ۴۶۰ مترمربع سنگ فرش جدید، بهسازی شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک، فریدون عسگری امروز یکشنبه هفتم آبان‌ماه اظهار کرد: در راستای حفظ و نگهداری از مجموعه ارزشمند بازار تاریخی اراک و با هدف بهسازی معابر گذرهای بازار، عملیات بهسازی سنگ فرش گذر تمدن این مجموعه از سمت خیابان پاسداران (حصار) به اتمام رسید.

وی افزود: در راستای بهسازی گذر تمدن بازار تاریخی اراک، ۴۶۰ مترمربع سنگ فرش، توسط پیمانکار و با نظارت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک اجرایی شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک ادامه داد: سال گذشته عملیات بهسازی این گذر از سمت خیابان محسنی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: حفظ و نگهداری از بازار تاریخی اراک به عنوان یک مجموعه ارزشمند تاریخی، مورد تاکید مجموعه مدیریت شهری اراک است.

به گزارش ایمنا، بازار تاریخی اراک، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی، اقتصادی و ارزشمند شهر اراک به شمار می‌رود که پس از ۲۰۰ سال از عمر آن همچنان مرکز فرهنگی و اقتصادی اراک محسوب می‌شود.

کد خبر 700050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.