دولت برای توسعه و آبادانی استان کردستان اهتمام جدی دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: دولت سیزدهم برای توسعه و آبادانی استان کردستان اهتمام جدی دارد و در این راه از تمام ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، فرزاد پیشکاری امروز _یکشنبه هفتم آبان‌ماه_ در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت کار در کردستان که با دستور کار هماهنگی و برنامه‌ریزی دومین سفر رئیس جمهور به استان کردستان برگزار شد؛ با تأکید بر فرصت پیش آمده برای بهره‌گیری از برکات و دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به کردستان در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم، اظهار کرد: در این سفر مهم‌ترین برنامه‌ها، پروژه‌ها و چالش‌های فراروی ادارات تابعه وزارت کار در کردستان در خدمت شایسته به مردم بررسی و رصد خواهد شد.

مدیرکل کار کردستان با بیان اینکه تلاش شبانه‌روزی برای رفاه و آسایش مردم از مهم‌ترین اولویت‌ها و وظایف وزارت کار است، تصریح کرد: با امیدآفرینی و ایجاد شور و شعف در جامعه، خدمات نظام و دولت را برای مردم تبیین و خدمات ارزنده ادارات و دستگاه‌های خود را اطلاع‌رسانی کنید.

وی گشاده‌رویی، برخورد محترمانه و خدمت صادقانه با مراجعان را از اولویت‌های وزارت کار و ادارات تابعه این وزارتخانه در استان خواند و گفت: در سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به کردستان ثابت می‌کنیم همدلی، وفاق و همکاری در بین ادارات زیر مجموعه وزارت کار در کردستان و جامعه کارگران، کارفرمایان، تعاون‌گران، کارآفرینان، بازنشستگان و جامعه بزرگ کار و تولید استان وجود دارد.

پیشکاری با بیان اینکه در دولت سیزدهم خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های کشاورزی، عمران، اقتصادی، آب و غیره در استان انجام شده است؛ به انتقال آب شرب سد آزاد به شهرستان سنندج اشاره کرد و آن را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم دانست.

وی به سفر تاریخی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به کردستان در اردیبهشت ماه ۱۳۸۸ اشاره کرد و با بیان اینکه بیمارستان کوثر، کارخانه لاستیک بارز و… از برکات این سفر بود، خاطرنشان کرد: هزاران نفر از جوانان کردستانی به برکت این سفر مشغول به کار شده‌اند و شیرینی این سفر در کام مردم کردستان هر روز شیرین‌تر و گواراتر می‌شود.

کد خبر 700033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.