رعایت حق‌الناس در تدوین لایحه «ارزش افزوده تراکم پرونده‌های خاص در حوزه شهرسازی»

شهردار اصفهان گفت: با تصویب لایحه «ارزش افزوده تراکم پرونده‌های خاص در حوزه شهرسازی» که با رعایت حق الناس و مراقبت از بیت‌المال تدوین شده است، به شهرداری اختیار داده می‌شود که با صاحبان املاک برای رفع مشکلات وارد مذاکره شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه هفتم آبان‌ماه_ در حاشیه بررسی و تصویب لایحه «ارزش افزوده تراکم پرونده‌های خاص در حوزه شهرسازی» در صدوهفتمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: طی یک‌سال‌ونیم روندی را طی کردیم، اکنون به نقطه‌ای رسیدیم که حدود ۶۰ پرونده در حوزه شهرسازی داریم که شهرداری باید در حد معقول کمک کند تا زیانی به آن‌ها وارد نشود.

وی افزود: با تصویب این لایحه و مشخص شدن ضریب آن به شهرداری اختیار داده می‌شود که با صاحبان املاک برای رفع مشکلات آن‌ها وارد مذاکره شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: حق‌الناس و رعایت و مراقبت از بیت‌المال در این روند مورد توجه قرار گرفته است و در این راستا حدود اختیارات مشخص شد با ذی‌نفعان برای رفع مشکلات وارد مذاکره شویم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس صورتجلسه ارسال شده از سوی دادستان و شورای تأمین نیز این اختیار به شهرداری داده شد تا برای رفع مشکلات پرونده‌های خاص در حوزه شهرسازی کمک کنیم تا حدی که ذی‌نفعان متضرر نشوند.

قاسم‌زاده اظهار کرد: شهرداری این حد از اختیار را نداشت تا وارد گفت‌وگو با ذی‌نفعان شود، اما با تصویب این لایحه، حدود و اختیارات مشخص شد.

کد خبر 699997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.