ترافیک در این خیابان‌های اصفهان به اوج می‌رسد/ راهکار پلیس چیست؟

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح ویژه ساماندهی صنوف ترافیک‌زا و پارک‌های دوبل به منظور کاهش ترافیک در شهر اصفهان خبر داد و گفت: شمس‌آبادی، بهشتی، باغ‌گلدسته، آمادگاه، فردوسی، ولی‌عصر، عبدالرزاق، هاتف، بزرگمهر، هشت بهشت، چهارباغ بالا از جمله خیابان‌های پرترافیک شهر است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اصغر زارع اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که گلایه بیشتر شهروندان اصفهانی را به همراه داشته، بروز ترافیک‌های سنگین در بعضی نقاط این شهر است که در بعضی ساعات شبانه روز به اوج خود می‌رسد.

وی پرترافیک‌ترین ساعات شبانه روز در شهر اصفهان را هفت تا ۸:۳۰ صبح، ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ ظهر و ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ شب اعلام کرد و گفت: بیشتر ترافیک سنگین شهر اصفهان مربوط به هسته مرکزی این شهر و به دلیل وجود اماکن تاریخی و مراکز درمانی است که باید در این خصوص کارشناسان و مدیران شهری چاره‌اندیشی کنند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: خیابان‌های شمس‌آبادی، دکتر بهشتی، باغ گلدسته، آمادگاه، فردوسی، ولی عصر، عبدالرزاق، هاتف، حافظ، نشاط، بزرگمهر، هشت بهشت، چهارباغ بالا، میدان آزادی، میدان برج، سعادت آباد، شیخ صدوق، توحید، حکیم نظامی، کاوه، امام خمینی (ره)، امیرکبیر، رباط، مطهری، ملک‌شهر، پنج طبقه، معراج، شیخ طوسی، زینبیه و لاله پرترافیک‌ترین مناطق شهر اصفهان در ساعات شبانه هستند.

وی ادامه داد: پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان طرح ویژه‌ای را به منظور کاهش ترافیک کلان‌شهر اصفهان در نظر گرفته که این طرح شامل اقدامات عملیاتی، اقدامات مهندسی و اقدامات آموزشی و فرهنگ‌سازی است.

سرهنگ زارع مدارس حاشیه خیابان‌ها، صنف‌های ترافیک‌زا، مسدود شدن راستگردها، توقف‌های دوبله و وجود نواقص هندسی را از جمله مهمترین عوامل بروز ترافیک در شهر اصفهان اعلام کرد و گفت: طرح ویژه ساماندهی صنوف ترافیک‌زا و پارک‌های دوبل به زودی با همکاری شهرداری اصفهان به اجرا گذاشته می‌شود و از شهروندان هم می‌خواهیم که نهایت همکاری و تعامل را در این طرح داشته باشند.

کد خبر 699996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.