کشف محموله ۳۰ میلیاردی آمپول‌های ضدسرطان قاچاق

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله آمپول‌های ضدسرطان خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال، در عملیات ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حمید علینقیان‌پور اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در ادامه اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری سمند که از استان‌های جنوبی به سمت تهران در حرکت بود مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: خودروی متوقف شده به پارکینگ ایستگاه منتقل و پس از هماهنگی با مرجع قضائی از آن بازرسی شد و در نتیجه این عملیات ۱۹ هزار ۸۰۰ قلم انواع آمپول ضدسرطان و ۴۳ قوطی کرم مخصوص بخیه از داخل صندلی‌ها و صندوق عقب خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه محموله مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: اقلام مربوطه به اداره بهداشت استان منتقل، راننده خودرو دستگیر و همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی از اجرای طرح‌های ویژه و ضربتی مقابله با قاچاق کالا خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 699970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.