پل داروپخش اردبیل مشکل فنی ندارد

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل گفت: با پیگیری‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، نصب درز انبساط (مدولار) پل داروپخش پس از چهار سال در حال انجام است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل، نقی باقرزاده صبح امروز _یکشنبه هفتم آبان‌ماه_ ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان بابت مسدودی لاین رفت پل داروپخش اظهار کرد: با پیگیری‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نصب درز انبساط مدل (مدولار) پل داروپخش بعد از چهار سال در حال انجام است، البته پل مشکل فنی ندارد.

وی با بیان اینکه تا اتمام عملیات عمرانی لاین رفت پل مسدود خواهد شد، افزود: میدان وحدت، به‌عنوان جایگزین جهت عبور و مرور شهروندان مشخص شده است، همچنین بعد از اتمام درز انبساط لاین رفت، عملیات در لاین برگشت نیز آغاز خواهد شد.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری اردبیل خاطرنشان کرد: درزهای انبساط در راستای جلوگیری از وقوع حوادث و محافظت از عرشه پل‌ها در مقابل نوسانات دمایی، تسهیل عبور و مرور روی شکاف بین قطعات دال مجاور و استحکام پل اجرا می‌شود.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر عملیات مرمت در حال انجام است، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم انبساط پل داروپخش را تا ۲۰ روز کاری آینده به پایان برسانیم و از صبوری شهروندان قدردانی می‌کنیم.

باقرزاده با اشاره به هماهنگی با پلیس راهور، از شهروندانی که از این مسیر تردد می‌کنند خواست تا ضمن رعایت قانون، توجه به علائم ترافیکی و تابلوهای اطلاع‌رسانی از مسیر جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 699961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.