شاخص بورس امروز ۷ آبان / ورق بورس برگشت

پس از ریزش سنگین بازار بورس روز گذشته امروز کمی بازار بهتر بود و عمده نمادها نوسان مثبتی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از ریزش سنگین بازار بورس روز گذشته امروز کمی بازار بهتر بود و منظور از بهتر بوده این است که ریزش نداشت و عمده نمادها نوسان مثبتی را داشتند، در بازار امروز ۳۲۵ نماد در بورس و ۲۴۱ نماد در فرابورس مثبت بودند، در بازار فرابورس نیز ۱۰۱ نماد منفی و ۹۴ نماد در فرابورس منفی بودند، بازار روز گذشته ۵۰ هزار واحد ریزش داشت و بازار امروز ۱۰ هزار واحد مثبت بود.

ارزش معاملات بازار امروز برابر با پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بود و حجم معاملات بازار امروز برابر با هشت میلیارد و ۳۹۳ میلیون برگه سهم بود، شاخص کل بورس تهران در سطح یک میلیون و ۹۶۱ هزار واحد قرار گرفت.

در بازار امروز نمادهای «شپنا»، «فملی»، «فولاد»، «وبملت»، «بوعلی»، «شبندر» و «شتران» بیشترین تأثیر مثبت را داشتند، بازار کمی غیر قابل پیش بینی شده است، بسیاری از نمادهایی که روز گذشته در صف فروش بودند و صف‌های فروش جمع آوری نشد، انتظار می‌رفت که امروز نیز روند منفی داشته باشند اما در دامنه مثبت معامله می‌شدند، این موضوع کمی تحلیل بازار را بر اساس رفتار تابلو خوانی دشوار کرده است در بازار فرابورس نیز روند مثبت بود، با رشد ۱۵۷ واحدی به ۲۴ هزار ۶۰ واحد رسید، در بازار فرابورس نمادهای «خاور»، «بپاس»، «اریا»، «شگویا»، «حسینا»، «صبا» و «وسپهر» بیشترین تأثیر مثبت را گذاشتند.

سه صندوق مهم بازار از جمله «اهرم» رشد ۳، «دارا یکم» ۳.۲ و «پالایش» رشد ۳.۸ درصدی را به ثبت رساندند.

بورس آماده عرضه اموال دولت می‌شود

مهدی عشقی، رئیس سازمان بورس گفت: بورس تمام زیرساخت‌های خود را برای عرضه اموال مازاد دولت یعنی مولدسازی دارایی‌ها آماده کرده است. بعد از تصمیمات هیئت مولدسازی دارایی‌ها ما نیز به عنوان بستر عرضه این اموال آماده هستیم.

تضمین سود ۲۵ درصد برای سهامداران غدیر

مهدی عبوری، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر با اشاره به اینکه توجه به اوراق بیمه سهام یک راهکار مهم در بازار سرمایه است، گفت: این گروه آمادگی دارد از طریق انتشار اوراق بیمه سهام سود ۲۵ درصد را برای سهامداران غدیر تضمین کند

با طرح جدید دولت دیگر گاز صنایع قطع نمی‌شود

به دنبال ابلاغ «شیوه‌نامه جذب سرمایه‌گذار به منظور افزایش پایداری تأمین گاز طبیعی» با اولویت مشترکان عمده و نیروگاه‌ها، صنایع می‌توانند با نصب تجهیزات لازم، گاز ذخیره کنند؛ طرحی که ضمن رفع ناترازی مانع قطع گاز صنایع نیز می‌شود

افزایش سرمایه

«خودکفا»: پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۳۳ درصدی از انباشته

«خکار»: اظهار نظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۴۴ درصدی از انباشته

«افرا»: آگهی دعوت به مجمع افزایش سرمایه ۷۶ درصدی از انباشته

«غشهد»: ثبت افزایش سرمایه ۱۳۱ درصدی از انباشته

«کزغال»: پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۱۴۲ درصدی از آورده و مطالبات

تغییرات بازار

شاخص بورس امروز ۷ آبان / ورق بورس برگشت

نقشه بازار

شاخص بورس امروز ۷ آبان / ورق بورس برگشت

کد خبر 699959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.