کشف ۲۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بیش از ۲۸۶ کیلو مواد مخدر در دو عملیات منسجم و مشترک پلیسی در شهرستان حاجی‌آباد و میناب خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان حاجی آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی از جا به جایی محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان در محور باغات - وکیل آباد مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با بررسی‌های اطلاعاتی و با تشکیل تیم عملیاتی به مسیر تردد قاچاقچیان اعزام و حین گشت زنی در منطقه، خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را شناسایی و دستور توقف دادند، راننده با مشاهده مأمورین و تغییر مسیر و افزایش سرعت از محل متواری که طی تعقیب و گریز به ناچار عرصه را بر خود تنگ می‌بیند و خودرو را در محور روستای علی آباد رها و با توجه به تاریکی شب از محل متواری می‌شود که در بازرسی از خودرو مقدار ۱۹۴ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در عملیاتی دیگر مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با همکاری اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دپوی مواد مخدر در منزل فردی در یکی از روستاهای میناب مطلع که موضوع در دستور کار قرار گرفته و پس از حصول اطمینان، مأموران در یک عملیات پلیسی با هماهنگی مقام قضائی در محل حاضر که در بازرسی از منزل نیز ۹۱ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش کشف شد.

سردار جاویدان با اشاره به پیگیری پلیس جهت شناسایی و دستگیری عناصر سوداگران مرگ، تاکید کرد: طی این دو عملیات مجموعاً ۲۸۶ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش کشف و پرونده‌های مربوطه تشکیل و به مقام قضائی ارسال شد.

کد خبر 699948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.