اجرای عملیات تعمیر و ترمیم پروژه‌های عمرانی در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی متوازن به محلات سطح منطقه به‌ویژه محلات کم‌برخوردار، گفت: اجرای عملیات تعمیر و ترمیم پروژه‌های عمرانی سطح این منطقه با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال در حال انجام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نگاه ویژه شهرداری این منطقه مبنی بر محله‌محوری و رعایت عدالت در اجرای فعالیت‌های عمرانی، اظهار کرد: به‌منظور ایجاد چهره‌ای زیبا و منظم در معابر عمومی و تسهیل در تردد عابران و وسایل نقلیه عملیات ترمیم پل‌های بتنی سطح این منطقه در حال انجام است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری ساماندهی انهار و مادی‌های سطح منطقه ۹ شامل تعمیرات، رفع خطر، ایمن‌سازی و بدنه‌سازی، اصلاح و رفع خطر دریچه‌های آب‌رو، اجرای جان‌پناه مناسب برخی نهرها در دست اقدام است و تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: با پیگیری اداره عمران این منطقه، عملیات تعویض و ترمیم جداول بتنی فرسوده و شکسته در معابر و خیابان‌های سطح منطقه برای تسهیل و روان‌سازی هدایت آب‌های سطحی انجام شده است.

وی با اعلام اینکه اجرای عملیات تعمیر و ترمیم پروژه‌های عمرانی منطقه ۹ با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال در حال انجام است، خاطر نشان کرد: احداث آبراهه و کانیو در سطح منطقه و لوله‌گذاری برخی از جوی‌ها بر حسب نیاز برای احیا و تعمیرات اجرا شده است.

قاضی‌عسگر با اشاره به ضرورت توسعه عمرانی و پیشرفت پروژه‌های در دست اقدام در منطقه ۹ اصفهان گفت: با تلاش مضاعف واحد عمران منطقه ۹ طرح‌های عمرانی مطلوبی در سطح منطقه به اجرا درآمده است که امیدواریم با تداوم آن شاهد بهبود و ارتقای کیفیت شرایط موجود و تغییر چهره این منطقه باشیم.

کد خبر 699942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.