۱۳ آبان برگ زرینی در تاریخ کشور است

سرپرست فرمانداری رشت گفت: ۱۳ آبان برگ زرینی در تاریخ کشور بوده، به نام تقابل حق و باطل شناخته شده است و امسال این مراسم باید پرشورتر از گذشته برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیا عاشوری امروز _ یکشنبه هفتم آبان‌ماه _ در جلسه ستاد ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید از فرصت ۱۳ آبان برای اعلام انزجار خود نسبت به جنایات اسرائیل استفاده کنیم و امسال این تجمع باید پرشورتر از سنوات گذشته برگزار شود تا فریاد ضد استکباری ملت ایران باعث هراس بیشتری بر پیکره این رژیم جعلی شود.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان برگ زرینی در تاریخ کشور و به نام تقابل حق و باطل شناخته شده است، افزود: تبعید امام در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳، شهادت جمعی از دانش آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ به تعبیر امام راحل؛ انقلاب دوم، سبب شد تا این روز بزرگ به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تقویم کشور نامگذاری شود، این سه رویداد در زمان‌های مختلف بوده اما ماهیت اینها در پیروزی انقلاب تأثیر داشت.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه ۱۳ آبان روز مبارزه با کفر است و این فریاد همه آزادی خواهان است، خاطرنشان کرد: امروز ۱۳ آبان فقط مختص ایران و ایرانیان نیست، در بسیاری از کشورها به تاسی از ایران اسلامی، در این روزها که شاهد جنایات رژیم صهیونیستی هستیم مردم به دادخواهی از مردم مظلوم فلسطین به پا خواستند و فریاد ضد استکباری خود را سر دادند.

عاشوری در خصوص جنایات مردم مظلوم فلسطین، تصریح کرد: خیلی از کشورهایی که مدعی دموکراسی هستند یا رسانه‌های بین‌المللی در مورد اتفاقات غزه سکوت کردند، آنها تصور می‌کنند با نادیده گرفتن این کشتار وحشیانه، مقاومت خاموش می‌شود.

وی با بیان اینکه جنبش حماس برگرفته از بسیج کشور عزیز ما است، گفت: این جنایات نشان داد، رژیم جعلی اسرائیل از هراس خود اقدام به چنین اقداماتی کرد و به هیچ عنوان نمی‌تواند آبروی از دست رفته خود را بازیابد.

سرپرست فرمانداری رشت گفت: دانش آموزان و دانشجویان و نسل جوان و نوجوان ما که سکاندار این انقلاب هستند، باید بیشتر با جنایات اسرائیل و حامیانش آشنا شوند تا درک درستی از اقتضائات انقلاب داشته باشند، بدانند که امنیت و آرامش و اقتدار بین‌المللی به سادگی به دست نیامده و همه اینها با وجود دسیسه‌ها و توطئه‌ها کسب شده که باید آن را حفظ و صیانت کنیم، انقلاب ما به برکت خون شهدا و رهبری امام و مقام معظم رهبری روز به روز بالنده‌تر شده است.

کد خبر 699924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.