تشدید نظارت بر سرویس مدارس در تبریز

با همکاری پلیس راهور و اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نسبت به راه‌اندازی گشت‌های تلفیقی اقدام و با رصد و پایش، نظارت دقیق و مستمری بر عملکرد خودروهای ارائه دهنده سرویس به دانش‌آموزان صورت می گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رحیم قاصدی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز صبح امروز _ یکشنبه هفتم آبان‌ماه _ اظهار کرد: از ابتدا تا پانزدهم مهر ماه سال جاری، سازمان تاکسیرانی تبریز با راه اندازی گشت‌های خودرویی ویژه و استقرار بازرسین مقابل مدارس شهر، نظارت دقیقی بر سرویس مدارس داشته است.

وی افزود: گشت‌های ویژه نظارت بر سرویس مدارس و بازرسان نامحسوس با استقرار مقابل مدارس نواحی پنجگانه علاوه بر نظارت دقیق بر عملکرد سرویس‌های مدارس و دریافت مدارک خودروهای فاقد برچسب و کارت سرویس یا متخلف و هدایت آنها به سازمان جهت انجام اقدامات قانونی، در روان سازی ترافیک معابر نیز نقش مؤثری دارند.

قاصدی ادامه داد: تا کنون از ۱۴۳ مدرسه بازدید صورت گرفته و مدارک ۷۳۶ راننده فاقد کارت و برچسب سرویس مدرسه یا متخلف که بیش از ظرفیت خودرو دانش آموزان را جابجا کرده بودند دریافت و جهت اقدامات قانونی به مسئولان مربوطه در سازمان معرفی شده‌اند و برنامه‌ریزی های لازم برای تشدید این نظارت‌ها انجام گرفته است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز تصریح کرد: طی این مدت تعداد ۴۲ شرکت حمل و نقل درون شهری نیز در سامانه سپند ثبت‌نام کرده بودند که ۳۶ مورد از آن‌ها پس از بررسی‌های لازم موفق به دریافت مجوز فعالیت شده و از طریق این شرکت‌ها تعداد ۶۶۵ راننده متقاضی ارائه سرویس مدرسه در سامانه سپند ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد برای ۵۴۲ نفر برچسب و مجوز ارائه سرویس مدرسه صادر و تحویل داده شده و مابقی نیز در حال طی مراحل قانونی هستند.

کد خبر 699921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.