ماهیت پروژه‌های بازآفرینی شهری قم فرهنگی است

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) گفت: پروژه‌های بافت تاریخی شهر قم، ماهیتی فرهنگی دارد و بر‎ کیفیت زندگی اجتماعی شهروندان تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا خاکی امروز _یکشنبه هفتم آبان‌ماه_ در حاشیه جلسه ستاد بازآفرینی شهری با اشاره به انجام اقداماتی در راستای منابع ۴۸ هکتاری اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده و پروژه‌هایی از قبیل بهسازی قبرستان نو، ‎ فاز ۵ عمار‎‎یاسر و پروژه چهل اختران در دست اجرا است.

وی افزود: ماهیت اصلی پروژه‌های بافت تاریخی، فرهنگی است و بر ارتقای کیفیت زندگی و محیط اجتماعی تأثیر دارد و نمی‌توان این نوع پروژه‌ها را با پروژه‌های عمرانی مقایسه کرد.

مدیرعامل سازمان بهسازی، ‎نوسازی و‎ ‎زیباسازی اطراف حرم مطهر خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در ضلع شرقی حرم و حلقه امنیتی اطراف تأیید شده است و طبق برنامه‌ریزی و زمان‌بندی معین، اقدامات اجرایی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که در استانداری قم برگزار شد، توا‎فقا‎تی صورت گرفت تا دستگاه‌های خدمات‌رسان و دستگاه‌های متولی فضای مورد نیاز خود را به ستاد بازآفرینی ارائه دهند و در راستای افزایش سطح کیفی بافت محلات فرسوده در سه حوزه فضای سبز، ‎ ورزشی و آموزشی با توجه به برنامه مدون، اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 699902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.